|
کدخبر: 325660

اختصاصی گسترش نیوز؛

نان خشک هم قیمتی شد / هر بسته ۲۳۰ هزار تومان فروخته می شود

در این گزارش به بررسی قیمت نان خشک در بازار پرداخته ایم.

اقتصاد نان خشک هم قیمتی شد / هر بسته ۲۳۰ هزار تومان فروخته می شود

بیسکویت های خشک و نان خشک های طعم دار که عمده آن ها رژیمی هستند، این روزها طرفدار بسیاری پیدا کرده است و انواع طعم های آن در بازار فروخته می شود. این مدل از نان خشک، برای میان وعده بسیار مناسب است و افراد بسیاری در محیط کار آن را میل می کنند. نان های خشک طعم دار، ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و می تواند انرژی روزانه شما را تامین کند و کالری بسیار اندکی دارد.

نان-بیسکوئیتی

نگهداری از نان های خشک نیز بسیار ساده است و ماندگاری نسباتا طولانی دارند. کافی است در جعبه بسته بماند تا نم نکشد. در این صورت می توانید تا یک ماه از آن نگهداری کنید. به دلیل آنکه کالری بسیار اندکی دارد، نباید نگران اضافه وزن باشید و درواقع می توانید از آن به عنوان یک خوراکی رژیمی استفاده کنید. این مدل از نان ها، در بسیاری از فروشگاه ها و همچنین سایت های فروش کالا عرضه می شوند و قیمت های متفاوتی دارند.

نان-خشک

به گزارش گسترش نیوز، با گشت کوتاهی در فضای مجازی، متوجه قیمت انواع نان های خشک طعم دار شدیم در یکی از سایت ها نان بیسکویتی خشک با طعم شیره انگور را در بسته بندی های ۳۸۰ گرمی، با قیمت ۷۳ هزار تومان به فروش می رسانند. همچنین نان خشک با طعم انجیر نیز تنها با هزار تومان تفاوت قیمت، ۷۴ هزار تومان فروخته می شود. این نان های بیسکویتی طعم زعفرانی هم دارند و همانطور که از اسم آن پیداست، به علت داشتن زعفران، قیمت آن ۷۸ هزار تومان در بسته های ۳۸۰ گرمی است.

این نان های بیسکویتی طعم های متفاوتی دارد و به نسبت طعم و همچنین وزن آن، قیمت های خاص خود را دارد. با ادامه بررسی قیمت نان بیسکویتی خشک در این سایت، یک طعم عجیب را پیدا کردیم. نان خشک حاوی لبو و شیره انگور که قیمت بسته های ۲۰۰ گرمی آن ۵۳ هزار تومان است. لازم به ذکر است که طعم شیره انگور آن از سایر طعم ها پرطرفدار است.

 

نان خشک طعم دار

قیمت

نان خشک چند غله

۷۴،۰۰۰

نان بیسکوئیتی خشک با شیره انجیر

۷۴،۰۰۰

نان خشک با شیره خرما و دارچین

۷۳،۰۰۰

نان خشک با تخم کتان

۷۴،۰۰۰

نان خشک با شیر و عسل

۷۳،۰۰۰

نان خشک با سبوس زعفران

۷۸،۰۰۰

 

قیمت نان خشک معمولی

مدل های دیگری از نان خشک وجود دارد که مخصوص غذا است. به عنوان مثال، اگر غذای شما آب دوغ خیار باشد، نیاز دارید تا از این نان های خشک استفاده کنید. نان خشک دارای کنجد با وزن یک و نیم کیلو ۱۹۹ هزار تومان فروخته می شود. همچنین نان خشک شده دارای سبزیجات ۲۳۱ هزار تومان قیمت دارد.

نان-خشک۲

نان-خشک۳

 

نان خشک

قیمت

نان خشک بدون کنجد ۲ کیلویی

۱۹۹،۰۰۰

نان خشک گرد ۳ عدد

۱۰۵،۰۰۰

نان خشک جو نیم کیلویی

۶۳،۵۰۰

نان خشک یک کیلویی گردویی

۲۱۸،۰۰۰

نان خشک محلی

۹۰،۰۰۰

باتوجه به ارزش غذایی این نان های خشک، خرید آن ها برای مصرف میان وعده بسیار ارزش دارد اما مشخص نیست که نان های خشک که مزه خاصی نداند، چرا قیمت بالایی دارند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها