|
کدخبر: 325906

امضاء قرارداد و آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر/ رویداد بزرگ صنعتی در دل منطقه ای محروم

به گزارش روابط عمومی شرکت کانیار ساعی (کانیسا)، تسمه نوار نقاله استیل کورد از جمله محصولات استراتژیک صنایع معدنی ایران است، محصولی که اکنون در کشور تولید نمی‌شود و برای واردات آن میلیون ها دلار ارز سالانه از کشور خارج می‌شود.

صنعت و معدن امضاء قرارداد و آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر/  رویداد بزرگ صنعتی در دل منطقه ای محروم

 

 
سهامداران این شرکت شامل شرکت های سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، فولاد سنگان، توکافولاد و تجلی با راهبری ایمیدرو و با تأسی از منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید و بهبود وضعیت اشتغال در منطقه ای عاری از هرگونه طرح صنعتی اقدام به ایجاد یک واحد بزرگ صنعتی بزرگ نموده اند.
احداث کارخانه تولید تسمه نوار نقاله استیل کورد و منجید دار الشتر از جمله اتفاقات مهم صنعتی در دل منطقه ای است که رنگ محرومیت و بیکاری جوانان مستعدش، چهره اش را غبار آلود کرده بود.
با شروع مطالعات و عملیات اجرایی این پروژه و با پیش بینی کلیه مولفه های توسعه پایدار، بالاخص ملاحظات زیست محیطی، منطقه رنگ و بوی صنعتی شدن به خود گرفته و رایحه امیدی تازه در دل الشتر و مردمان شریفش دمیده و آینده ای روشن فراروی فرزندان مستعد این دیار ترسیم شده است.
طرح احداث کارخانه تولید تسمه نوار نقاله استیل کورد و منجید دار الشتر قرار است با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومانی  ۴۰۰۰ تن تسمه نوار نقاله تولید کند.
با بهره برداری از این کارخانه علاوه بر تأمین نیاز کارخانه های فولادی و معدنی، سالانه بیش از ۱۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی در کشور اتفاق می افتد که خود می‌تواند زمینه ساز تولید و صادرات بهتر و اشتغال زایی بیشتر باشد.
در این طرح برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود که خود تحولی تاریخی در این منطقه محسوب می‌شود.
با انتخاب پیمانکار این پروژه عظیم شاهد آن خواهیم بود تا بزودی روند عملیات عمرانی و احداث ابنیه آغاز شده به دنبال آن با نصب ماشین آلات و انتقال دانش و تجهیزات مورد نیاز  گامی محکم در راستای عزم دولت و نظام برای برون رفت مناطق مختلف ایران اسلامی از محرومیت برداشته شود.
به گزارش روابط عمومی ظهر امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت کانیار ساعی و مدیران عامل مشارکت صنایع فولاد گسترش و فراتحقیق سپاهان به عنوان پیمانکار این پروژه، قرارداد احداث کارخانه تولید تسمه نوار نقاله استیل کورد و منجید دار الشتر رسماً منعقد گردید.
 
 
 
 
 
 
 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها