|
کدخبر: 324736 سارا سمیع شمس

گزارش اختصاصی گسترش نیوز:

قیمت نجومی ژل رویال! / مصرف این ماده سرطان را درمان می کند

مصرف برخی فراورده های طبیعی برای درمان بیماری های لاعلاجی مثل سرطان توصیه می شود. در این گزارش به بررسی قیمت های مختلف فروش ژل رویال می پردازیم.

اقتصاد قیمت نجومی ژل رویال! / مصرف این ماده سرطان را درمان می کند

فراورده های طبیعی همیشه طرفداران خاص خود را داشته و همچنان  نیز دارد. فراورده هایی که مصارف مختلفی دارد و از تغذیه گرفته تا برای حفظ سلامتی پوست، تنوع دارد. برخی از این فراورده های طبیعی حتی خاصیت درمان دارد و به بیماران در زمینه های مختلف توصیه می شود و پر فایده بوده است. «ژل رویال» نیز، از این دست فراورده های طبیعی است که بسیار سودمند معرفی می شود.

در تعریف این فراورده طبیعی می توانیم بگوییم که «ژل رویال» ماده مغذی است که توسط زنبورهای کارگر برای تغذیه ملکه و لاروها تولید می‌شود. این ماده از غدد هیپوفارین زنبورها ترشح شده و با بزاق آن‌ها ترکیب می‌شود تا ترکیبی مغذی را فراهم کند. ژل رویال دارای خواص متعددی از جمله کندشدن روند پیری و افزایش باروری است. بنابراین، علت طولانی‌تر بودن عمر ملکه زنبور عسل نسبت به سایر زنبورها، تغذیه ملکه از این ماده مغذی است.

در همین رابطه خبرنگار گسترش نیوز در جستجوی اینترنتی بین سایت های فروش آنلاین به بررسی قیمت فروش «ژل رویال» پرداخته است که در ادامه این گزارش می خوانیم.

فروش ژل رویال با قیمت های میلیونی

در تصویر زیر چند نمونه محصولات مربوط به فروش ژل رویال را می بینیم که در حجم های مختلفی به فروش می رسد. گران ترین آن در حجم ۱ کیلوگرمی به قیمت ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای فروش معرفی شده است. همچنین ژل رویال در حجم ۱۰۰ گرمی به قیمت ۲ میلیون و ۹۵۷ هزار تومان به فروش می رسد.

ژل-رویال-گران

قیمت های ارزان تر برای خرید ژل رویال

همان طور که در تصویر قبلی مشاهده کردید، قیمت فروش برای این ژل عجیب و غریب بسیار بالا است و خرید در حجم ۱۰۰ گرمی آن هم میلیونی تمام می شود اما برخی با سوءاستفاده کردن از اسم این فراورده طبیعی سودمند، محصولاتی را به اسم ژل رویال اما خیلی ارزان تر به فروش می رسانند. در تصویر زیر چند نمونه دیگر از محصولات ژل رویال را می بینیم که در مواردی قیمت آن زیر ۱۰۰ هزار تومان هم یافت می شود! یک نمونه ۱۰۰ گرمی از ژل رویال به قیمت عجیب ۳۰ هزار تومان برای فروش اعلام شده است.

ژل-رویال

آنچه که باید در مورد ژل رویال بدانید

ژل رویال یک ماده بسیار ارزشمند است که توسط زنبورهای کارگر برای تغذیه ملکه و لاروها تولید میشود. این ژل غنی از ترکیبات مغذی مانند ویتامینهای گروه B (تیامین، ریبوفلاوین، اسید پانتوتنیک، پیریدوکسین، نیاسین، اسید فولیک، اینوزیتول و بیوتین) است.

هنگام خرید ژل رویال، باید به ترکیبات آن توجه داشت و اطمینان حاصل کرد که ترکیبات به درستی در برچسب محصول ذکر شده است. همچنین خصوصیات فیزیکی ژل رویال مانند رنگ شیری یا لیمویی، طعم کمی تند و ترش و طبع گرم آن میتواند نشانه اصالت آن باشد.

برای خرید در مقیاس بزرگ، بهتر است ژل رویال را در آزمایشگاه مورد آنالیز قرار داد تا اطمینان حاصل شود که محصول اصل است. اما برای مصرف شخصی نیز میتوان با تست های ساده به اصالت محصول پی برد. به عنوان مثال، اگر فروشنده محصول قهوهای رنگی را به عنوان ژل رویال عرضه کند باید سریعاً از خرید آن خودداری کرد، زیرا این نشانه فساد محصول است.

خواص ژل رویال

۱. تقویت سیستم ایمنی بدن: ژل رویال حاوی ترکیبات مفیدی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک میکند. با مصرف ژل رویال، میتوانید از ورود میکروب ها و عوامل بیماری زا به بدن خود جلوگیری کنید.

۲. جلوگیری از آلزایمر: ژل رویال دارای استیل کولین است که یکی از ترکیباتی است که از آلزایمر پیشگیری میکند. بنابراین مصرف منظم ژل رویال میتواند از ابتلا به بیماری آلزایمر جلوگیری کند.

۳. تأثیر بر خشکی چشم: برخلاف برخی ادعاها، ژل رویال برای درمان یا بهبود خشکی چشم هیچ تأثیری ندارد و استفاده از آن در این زمینه توصیه نمی شود.

۴. تأثیر بر کاهش وزن: مصرف ژل رویال به عنوان راهکاری برای درمان چاقی و کاهش وزن هیچ شواهد علمی قطعی ندارد. بنابراین اگر فروشندگان چنین ادعایی دارند، به آن اعتماد نکنید و برای کاهش وزن از روش های دیگر استفاده کنید.

باسلام و احترام. در ادامه توضیحات و راهکارهای مفیدی در مورد چگونگی استفاده از ژل رویال برای بهبود چالش های زنانه و برخی شرایط پزشکی ارائه می شود:

۵. مشکلات دوران یائسگی: بانوان در سن یائسگی اغلب با مشکلاتی مانند درد و افسردگی مواجه هستند. مصرف ژل رویال می تواند به بهبود این عوارض کمک کند. ژل رویال با تنظیم هورمون ها و فراهم کردن مواد مغذی مورد نیاز بدن، می تواند دردهای دوران یائسگی و افسردگی را کاهش دهد.

۶. مشکلات جنسی: ژل رویال همچنین برای بهبود کیفیت زندگی جنسی در دوران یائسگی نیز مفید است. این ماده طبیعی با تأثیر مثبت بر هورمون ها و افزایش جریان خون می تواند به درمان مشکلات جنسی در این دوران کمک کند.

۷. بیماران سرطانی: بیماران سرطانی که تحت شیمی درمانی قرار می گیرند، معمولاً دچار خستگی و ضعف جسمی می شوند. مصرف ژل رویال به همراه عسل می تواند به بازیابی انرژی و کاهش خستگی این بیماران کمک کند.  همچنین ژل رویال می تواند به کاهش عوارض کلیوی ناشی از مصرف داروی سیس پلاتین در بیماران سرطانی کمک نماید.

۸. زخم های ناشی از دیابت: بیماران دیابتی اغلب با زخم های پا مواجه هستند. استفاده از ژل رویال به همراه پماد حاوی مواد شیمیایی می تواند به بهبود و ترمیم این زخم ها کمک کند.

۹. کنترل کلسترول: مصرف مداوم ژل رویال می تواند به کاهش سطح کلسترول خون و تنظیم میزان لیپیدها در افراد مبتلا به هیپرلیپیدمی کمک نماید. البته همراهی رژیم غذایی مناسب نیز در این زمینه ضروری است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها