|
کدخبر: 324673

قیمت آپارتمان / نرخ مسکن / بازار مسکن

قیمت روز خانه در پردیس / نرخ ها افزایشی شد؟

قیمت جدید آپارتمان در شهر پردیس را می توانید در این گزارش ببینید.

اقتصاد قیمت روز خانه در پردیس / نرخ ها افزایشی شد؟

ترافیک مداوم، شلوغی، صدا و آلودگی هوا، همراه با هزینه‌های بالا، موجب شده است که ساکنان تهران به خرید خانه در شهرهای حومه و دورتر از تهران تمایل داشته باشند.

پردیس از شهرهای مناسب و قابل سکونت با هزینه‌های نسبتا پایین و امکانات قابل قبول در نزدیکی تهران است که برای زندگی و همچنین سرمایه‌گذاری مناسب بوده و مورد توجه خریدارانی قرار می‌گیرد که بودجه متوسطی دارند.

ما در این گزارش ۵ آپارتمان ۱۲۰ متری در شهر پردیس را معرفی می‌کنیم.

قیمت آپارتمان ۱۲۰ متری سه خوابه در پردیس

یک آپارتمان ۱۲۰ متری سه خوابه در پردیس با قیمت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و دارای دو بالکن و نور بسیار خوب است. این آپارتمان از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد و ساخت ۱۴۰۱ است.

آپارتمان ۱۲۰ متری نوساز در پردیس

قیمت یک آپارتمان ۱۲۰ متری نوساز در شهر پردیس ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. این آپارتمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و در طبقه چهارم ساختمان قرار دارد. از امکانات و مزایای این آپارتمان می‌توان به نور خوب، دسترسی محلی عالی و برخورداری از پارکینگ، آسانسور و انباری اشاره کرد.

خانه-در-پردیس

آپارتمان ۱۲۰ متری فول امکانات در پردیس

قیمت یک آپارتمان ۱۲۰ متری ساخت ۱۳۹۱ در پردیس ۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان است. این آپارتمان که در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد از دو اتاق خواب بزرگ با ویو عالی برخوردار است. امکانات این آپارتمان آسانسور، پارکینگ، انباری و دو بالکن را شامل می‌شود.

قیمت آپارتمان ۱۲۰ متری دو خوابه در پردیس

یک واحد ۱۲۰ متری نوساز و سه خوابه در شهر پردیس با قیمت ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. واحد مد نظر در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است. این واحد خوش نقشه ساخته شده و سالن آن بزرگ و رو به نور است.

آپارتمان ۱۲۰ متری نورگیر در پردیس

یک آپارتمان ساخت ۱۴۰۱ در شهر پردیس با برخورداری از نور عالی و دو اتاق خواب مستر به قیمت ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه واقع شده و بسیار خوش نقشه است. واحد ذکر شده از آسانسور، پارکینگ و انباری استفاده می‌کند.

منبع: کاماپرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها