|
کدخبر: 5875

در گفت‌وگو با پایگاه خبری گسترش مطرح شد

خدمات خلاقانه در کافه نان‌ها

رییس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم صنعتی ‌تهران گفت: در تمام دنیا از جمله ترکیه مردم می‌توانند در کافه نان‌ها بنشینند و کافه و میان وعده بخورد.

محمدجواد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش درباره ضرورت تنوع خدمات در نانوایی‌ها با الگو‌پذیری از سایر کشورها برای افزایش درآمد این واحد‌های صنفی اظهار کرد: نانوایی‌های ایران تک محصوله هستند و به همین جهت درآمد قابل توجهی ندارند. این در حالی است که در تمام دنیا از جمله ترکیه مردم می‌توانند در کافه نان‌ها بنشینند و کافه و میان وعده بخورد.

به گفته کرمی، نانوایی‌های ترکیه پیش تر مثل ایران تک محصوله بودند اما امروز در هر واحد نانوایی، ۱۲۰ نوع نان تهیه شده و به فروش می‌رسد و در گوشه‌ای از این نانوایی کافه ای برای نشستن مشتریان و میل کردن اسنک‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بخش اصلی محصولات این فروشگاه‌ها، نان است، به طوری که نان داغ تولید می‌کنند و مواد غذایی را در نان می‌گذارند. مثل نان و پنیر که برای صبحانه بسیار مناسب است و از آنجایی که بسیاری از مردم شهر نشین فرصت خوردن صبحانه در منزل را پیدا نمی‌کنند، این اسنک‌ها(ساندویچ‌های کوچک) از استقبال عمومی برخورد دار است. همچنین برای عصرانه نیز مناسب هستند چرا که هیچ کدام از اغذیه فروشی‌ها این نوع از محصولات را عرضه نمی‌کنند.

کرمی بیان کرد: این روش جدیدی است که در دنیا جا افتاده است. از آنجایی که اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم صنعتی ‌تهران، عضو اتحادیه جهانی نان است و ما در جلسات این اتحادیه حضور داریم، از آخرین تحولات صنعت نان با خبر هستیم. این تجربه به ما آموخته است که باید کارهای جدیدی در نان فانتزی‌ فروشی ها انجام شود که بدون نیاز به افزایش قیمت نان، در آمد نانوایی‌ها افزایش یابد. از این رو اتحادیه پیگیر ایجاد کافه نان‌ها بوده و تا کنون چند کافه نان در تهران راه‌اندازی شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها