|
کدخبر: 325331

مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد:

حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان از حضور پررنگ این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران خبر داد.

مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان از حضور پررنگ این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران خبر داد.

محمد هیزم‌بر در گفت و گو با خبرنگار ما،در خصوص حضور این شرکت در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اظهار کرد:آنچه که شرکت فولاد اکسین خوزستان را از سایر فعالان صنعت فولاد و تولیدکنندگان محصولات فولادی متمایز می‌کند توانمندی بالای این شرکت در تولید محصولات استراتژیک برای تامین نیاز صنایع پایین‌دستی است.

وی ادامه داد: این شرکت قادر است که طیف وسیعی از ورق‌های مختلف فولادی مورد نیاز صنایع مختلف از جمله کشتی‌سازی، لوله‌سازی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی و صنعتی، مخازن تحت فشار و ساختمان را با بالاترین کیفیت تامین کند. 

مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: این شرکت که تنها تولیدکننده ورق‌های عریض و آلیاژی در خاورمیانه و یکی از هشت تولیدکننده این محصول در جهان به شمار می‌آید، علاوه بر اینکه نقش مهمی در خودکفایی اقتصادی برعهده دارد  اخیرا گام‌های بلندی را در مسیر توسعه صادرات و کسب سهم از بازارهای بین‌المللی برداشته است. 

هیزم‌بر با اشاره به اینکه شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال گذشته با شروع حرکتی جدی در مسیر رشد تولید و توسعه محصولات توانست ضمن تامین نیاز داخل، صادرات خود را 45 درصد افزایش دهد، گفت: این شرکت توانست در سال گذشته تعداد بازارهای فروش محصولات خود را به ۱۸ کشور در سه قاره مختلف دنیا ارتقا ببخشد و به این ترتیب لقب صادرکننده برتر کشور را در سال 1402 به خود اختصاص دهد. 

وی با اشاره به دلایل توسعه صادرات در این شرکت عنوان کرد: از جمله دلایل اصلی توسعه صادرات در شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌توان به برنامه‌ریزی هدفمند و ساختاریافته در حوزه توسعه بازار، انعطاف‌پذیری بالای بخش فروش و بازرگانی و معرفی و ترسیم تصویر برند فولاد اکسین خوزستان در بازارهای هدف اشاره کرد. رویکردهایی که منجر به بهبود ارتباطات بین‌المللی و معرفی شرکت به مصرف‌کنندگان خارجی شده است. 

مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان با تاکید بر کیفیت بسیار مطلوب تولیدات این شرکت اظهار کرد: کیفیت بالای ورق‌های عریض یکی از مهمترین و موثرترین عوامل بر رشد صادرات شرکت فولاد اکسین خوزستان به شمار می‌آید. 

هیزم‌بر ادامه داد: شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان تنها تولیدکننده ورق‌‎های فولادی API در کشور، نقشی بسیار تعیین‌کننده‌ در تامین این محصول استراتژیک در بازارهای ایران و جهان دارد و از این رو در تلاش است تا با توسعه بازارهای صادراتی جایگاه خود را در این حوزه در جهان ارتقا ببخشد.

وی افزود: ورق‌های API محصولی استراتژیک و غیرقابل جایگزین در توسعه زیرساخت‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به حساب می‌آیند که از خواص مقاومت مناسبی در مقابل عوامل بیرونی مانند خوردگی و شکستگی برخوردار هستند و بسیاری از کشورهای دنیا به این ورق های استراتژیک نیازمند هستند که ما می‌توانیم در داخل کشور این ورق‌ها را تولید و با کیفیت بسیار بالایی در بازارهای جهانی عرضه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رشد روزافزون صادرات ورق های فولادی عریض و کسب سهم این شرکت از بازارهای کشورهای اروپای غربی، حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه مهر تاییدی بر بالا بودن کیفیت محصول و ظرفیت‌های بی نظیر شرکت فولاد اکسین خوزستان در تامین ورق‌های فولادی عریض است.

مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان در پایان با تاکید بر تلاش به منظور توسعه بازارهای صادراتی در آینده‌ای نزدیک، گفت: در ادامه همین مسیر، شرکت فولاد اکسین خوزستان قصد دارد تا با حضوری پررنگ در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) که در تاریخ 8 تا 12 اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، ضمن معرفی سبد گسترده محصولات و توانمندی‌ها،بازارهای صادراتی خود را بیش از پیش گسترش دهد و جایگاه برند خود را به عنوان تامین‌کننده محصولات استراتژیک فولادی، حتی بیش از امروز ارتقا ببخشد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها