|
کدخبر: 32007

«سروش» جای تلگرام مسئولان را گرفت اما لندکروزشان «سمند» نشد! + تصاویر

مقامات دولتی و غیردولتی این روزها در حال نقل مکان از پیام رسان‌های خارجی به پیام رسان‌های بومی هستند. اتفاقی که البته چند سوال جدی را در ذهن ایجاد می‌کند.

گسترش نیوز : تلگرام همین روزها فیلتر خواهد شد. اگرچه برخی مسئولان دولتی خبر فیلترینگ این نرم افزار را با قدرت تکذیب می‌کنند اما نشانه‌های بسیاری خبر از قریب الوقوع بودن این اتفاق دارند.

صدور بخش‌نامه‌های دولتی و غیردولتی برای فعال کردن حساب‌های کاربری در پیام رسان‌های ایرانی، تبلیغات گسترده در رسانه ملی و البته غیر فعال شدن کانال‌های شخصی مربوط به وزرا و معاونان رییس جمهور نشان از عزم جدی سران کشور برای یک بومی ساز گسترده دارد.

موجی که در این مسیر به راه افتاده را شاید بتوان به فال نیک گرفت. اینکه در سال حمایت از کالای ایرانی از تولید ایرانی با این جدیت و گستردگی حمایت می‌شود، جای بسی خوشحالی است. اما سوال اصلی اینجاست که این غیرت و عزم جزم چرا فقط در فضای مجازی و در مورد نرم‌افزارهای وطنی نمود دارد؟

آیا بخش‌نامه‌هایی هم برای استفاده از یخچال فریزر و تلویزیون وطنی در خانه مسئولان صادر شده است؟ آیا لباسی که مسئولان به تن دارند همگی از تولیدات داخلی است؟ آیا خودروهایی که سوار می شوند، تولید ملی است؟

تهیه عکس از لباس مسئولان و یا فضای شخصی منازلشان کار دشواری است اما تصاویری داریم که نشان می‌دهد، بسیاری از این افراد، ترجیح می دهند به جای سمند و پراید و تیبا، بنز و پژو و لندکروز سوار شوند.

autorohani1.jpg

حسن روحانی - رییس جمهوری

autolarijani1.jpg

علی لاریجانی - رییس مجلس شورای اسلامی

autojahangiri1.jpg

اسحاق جهانگیری - معاون اول رییس جمهور

autofazli1.jpg

رحمانی فضلی - وزیر کشور

autoakhoondi1.jpg

عباس آخوندی - وزیر راه و شهرسازی

autoautorabii1.jpg

علی ربیعی - وزیر کار و رفاع اجتماعی

autozarif1.jpg

محمدجواد ظریف - وزیر امور خارجه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها