|
کدخبر: 24340

احیای ۸۰ واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون مشکلات ۸۰ واحد صنعتی که قابلیت راه‌اندازی دوباره داشتند مورد بررسی قرار گرفت که هر واحد نیازمند ۲ میلیارد تومان اعتبار سرمایه در گردش است و در مجموع این تعداد واحد صنعتی نیازمند ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، سهراب بنام افزود: ۸۰ مورد قرارداد سرمایه‌گذاری برای حضور در شهرک‌های صنعتی انعقاد شده است. شهرک صنعتی ۲شهر یاسوج دارای ۱۴ هکتار است که ۳۰ طرح و واحد صنعتی در این شهرک مستقر است و عمده واحدهای مستقر مربوط به کانی‌های فلزی و غیرفلزی هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۱۶ واحد صنعتی در زمینه تولیدات محصولات غذایی در این شهرک مستقر هستند که ۶ واحد در زمینه تولید محصولات غذایی و ۶ واحد دیگر در زمینه شیمیایی در حال کار و فعالیت‌اند و یک مرکز معاینه فنی در این شهرک وجود دارد.

بنام تصریح کرد: راه‌اندازی کلینیک‌های سیار با حضور مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان، بانک‌ها و مدیرکل امور مالیاتی برای بازدید از واحدهای تولیدی از برنامه‌های در دست اجراست که این برنامه با حضور استاندار و تیم اقتصادی استانداری نیز برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه‌اندازی مجدد چند طرح صنعتی عنوان کرد: در راستای حمایت‌های صورت گرفته در ۸ ماهه امسال ۲۲ واحد صنعتی با اشتغال‌زائی ۲۰۰ نفر به چرخه تولید بازگشتند و یا به بهره‌برداری رسید.

بنام با اشاره به پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدها تاکید کرد: این تسهیلات از تیر تاکنون به این واحدها پرداخت شده است.

وی از انعقاد ۸۰ مورد قرارداد سرمایه‌گذاری خبر داد و بیان کرد: بالغ بر ۲۹۰ تا ۳۰۰ هکتار زمین صنعتی دارای زیرساخت در نواحی صنعتی وجود دارد که آماده سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران در این مناطق هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در مناطق کمتر توسعه یافته تا ۸۰ درصد می‌توانیم مشوق ایجاد کنیم، ضمن اینکه در زمینه نرم‌افزاری بالغ بر ۴۱ واحد صنعتی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی وخارجی مورد حمایت قرار دادیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها