|
کدخبر: 322922

چگونه بلیط شیراز را با بهترین قیمت بخریم؟

چگونه بلیط شیراز را با بهترین قیمت بخریم؟

شیراز یکی از مناطق زیبای ایران است که در منطقه کوهستانی زاگرس و در استان فارس قرار دارد. به علت وجود جاهای دیدنی و تاریخی زیاد در این شهر، روزانه افراد زیادی به شیراز سفر می‌کنند و پروازهای زیادی به این مقصد انجام می‌شود. برای اینکه بتوانید بلیط تهران شیراز را با قیمت مناسب بخرید، تا انتهای این متن ما را همراهی کنید.

در فصول کم تردد سفر کنید

یکی از عواملی که بر قیمت بلیط تاثیرگذار است، زمان سفر است. اگر به دنبال بلیط هواپیما تهران شیراز مناسب می‌‌‌گردید، باید در ایامی غیر از تعطیلات و زمان‌های غیر پیک خرید خود را انجام دهید. معمولا در تعطیلات عید و فصل بهار سفر به شیراز زیاد صورت می‌گیرد و در فصول سرد سال قیمت بلیط پایین‌تر است. در زمان‌های پیک حتی قیمت بلیط اکونومی نیز نسبت به زمان‌های غیر پیک افزایش می‌یابد. این نکته را نیز درنظر داشته باشید که در زمان‌های کم تردد می‌توانید از ایرلاین‌هایی با خدمات بیشتر نیز خرید کنید، چون قیمت بلیط تهران شیراز مناسب‌تر است.

از ایرلاین های ارزان تر خرید کنید

ایرلاین‌های مختلف امکانات متفاوتی ارائه می‌دهند و با توجه به خدماتی که دارند، قیمت‌های آنها نیز متفاوت خواهد بود. برای اینکه بلیط هواپیما شیراز را ارزان تهیه کنید، بهتر است تا خرید خود را از ایرلاین‌های ارزان‌تر انجام دهید. این امکان نیز وجود دارد که برخی ایرلاین‌ها در نوع اکونومی نیز قیمتی متفاوت داشته باشند. این نکته را نیز درنظر داشته باشید که گاهی می‌توانید بلیط ایرلاین محبوب خود را به صورت چارتر و لحظه آخری با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید. تنها کافی است تا وبسایت‌‌های معتبر گردشگری را به طور مرتب چک کنید و حواستان به بلیط‌های لحظه آخری و چارتری باشد.

بلیط چارتری تهیه نمایید

به بلیط‌هایی که توسط ایرلاین‌ها یا شرکت‌های گردشگری به فروش می‌رسند، بلیط‌های چارتری می‌گویند. این بلیط‌ها شامل تمام صندلی‌های هواپیما یا بخشی از آنهاست. این نوع بلیط‌ها بیشتر برای مسیرهای پرتردد هستند و معمولا قیمت آنها نسبت به بلیط سیستمی ارزان‌تر است، اما معایبی نیز دارند که عدم تغییر تاریخ و عدم کنسلی این نوع بلیط است.

حواستان به بلیط های لحظه آخری باشد

بلیط صندلی‌هایی که تا لحظات آخر نزدیک به پرواز فروخته نشده‌اند، با عنوان لحظه آخری با قیمت بسیار ارزانتری به فروش می‌رسند. به این خاطر که ایرلاین‌ها باید هزینه‌هایی مثل بیمه، ترانزیت و سوخت را بدهند و یک صندلی خالی هم برای آنها ضرر به همراه خواهد داشت. با توجه به این موارد، شرکت‌های هواپیمایی در زمان‌هایی که میزان تردد کمتر است، بلیط هواپیما را با تخفیف به فروش می‌رسانند و هر چه به زمان پرواز نزدیکتر شود، تخفیف‌ها هم بیشتر می‌شوند. پس درصورتی که زمان سفر برایتان مهم نیست، می‌توانید بلیط شیراز را به صورت لحظه آخری و با قیمتی مناسب تهیه کنید.

 

از وبسایت های معتبر خرید کنید

برای تهیه بلیط هواپیما تهران به شیراز بهتر است تا از یک وبسایت گردشگری معتبر خرید خود را انجام دهید. یکی از سامانه‌های معتبر در این زمینه فلای‌تودی است. از این پلتفرم می‌توانید به راحتی رزرو بلیط هواپیما به هر جای دنیا که بخواهید را انجام دهید. تنها کافی است تا از طریق اپلیکیشن یا وبسایت فلای‌تودی بخش پرواز داخلی را انتخاب نمایید و مبدا و مقصد خود، تاریخ رفت و برگشت و کلاس پروازی را مشخص کنید تا پرواز تهران شیراز یا هر مبدا دیگری را که انتخاب کردید، به شما نشان داده شود. از مزایای استفاده از این سامانه، امکان فیلتر کردن پروازها است. شما می‌توانید قیمت، نوع بلیط، نوع ایرلاین و... را مشخص کرده و به این صورت با توجه به بودجه خود بهترین بلیط را خریداری کنید.

خدمات فلای‌تودی؛ بهترین سامانه فروش بلیط پرواز تهران به شیراز

از دیگر مزایایی که فلای‌تودی دارد، خرید انواع بلیط داخلی و خارجی هواپیما، رزرو بیش از 1.5 میلیون هتل داخلی و خارجی در سراسر جهان، تهیه انواع تورهای داخلی و خارجی، دریافت ویزای مسافرتی، خرید بلیط قطارهای داخلی، بیمه مسافرتی و سرویس‌هایی مانند «کی کجا» برای خرید ارزان بلیط است. همه آنچه که برای یک سفر ارزان به شیراز یا هر مقصد دیگری که مدنظرتان است نیاز دارید، در این پلتفرم موجود است و به این صورت شما می‌توانید به صورت آنلاین و با فضای کاربری راحتی که فلای‌تودی دارد، تمام آنچه که برای سفر نیاز دارید را تهیه کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها