|
کدخبر: 294965

۳ شب اقامت ارزان در وان چقدر آب می‌خورد؟ +جدول

بررسی هزینه های تور مسافرتی وان ترکیه ویژه خرداد ۱۴۰۲به شرح جدول زیر است؛

وان، یکی از شهرهای زیبا و تاریخی کشور همسایه‌مان ترکیه است. شهری که در آن گربه‌های سفید و ناز با چشم‌های دو رنگ از سر و کول هم بالا می‌روند؛ چرا که وان ترکیه، محل زندگی نژاد خاصی از گربه‌هایی است که یک چشم‌شان آبی و چشم دیگرشان زرد است!

از آنجایی که این شهر خیلی به مرز کشورمان نزدیک است، هر سال ایرانی‌های زیادی با سفر زمینی به وان ترکیه می‌روند تا هم آب و هوایی عوض کنند و هم یک خرید حسابی داشته باشند. گذشته از اینها در سفر زمینی، سرگرمی‌ها و جاذبه‌های فراوانی وجود دارد و از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه‌تر است.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی؛ برای ۴ شب سفر رفت و برگشت زمینی با اتوبوس از تهران با  بدون تعویض ماشین به وان ترکیه هتل Doubletree By Hilton Van قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۱۰,۴۸۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۱۸,۷۶۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل Rua World برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۶,۴۸۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۹,۴۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

 

قیمت تور وان ترکیه (۳ شب / خرداد ۱۴۰۲)
هتل
درجه هتل
نوع اتاق
قیمت (هرنفر / تومان)
Doubletree By Hilton Van
۵
۲ تخته
۱۰,۴۸۰,۰۰۰
Doubletree By Hilton Van
۵
۱ تخته
۱۸,۷۶۰,۰۰۰
Elite World Van
۵
۲ تخته
۱۰,۳۸۰,۰۰۰
Elite World Van
۵
۱ تخته
۱۶,۰۰۰,۰۰۰
The Conforium (van)
۴
۲ تخته
۸,۲۳۰,۰۰۰
The Conforium (van)
۴
۱ تخته
۱۲,۹۱۰,۰۰۰
Rua World
۳
۲ تخته
۶,۴۸۰,۰۰۰
Rua World
۳
۱ تخته
۹,۴۰۰,۰۰۰

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر