|
کدخبر: 268779

فاصله چابکسر تا رامسر چقدر است؟

یکی از بهترین جلوه‌های استان سرسبز و پرآوازه مازندران، وجود شهرها و روستاهای زیبا و بکر در دامنه‌های سرسبز و رو به آسمان و ابرهای این استان است.

با نگاهی به میزان زیبایی در این منطقه و به خصوص استان مازندران به جرات می توان گفت که جاذبه ها و زیبایی ها در این منطقه بی پایان است و همین مسئله باعث شده این منطقه در رقابت با سایر مناطق ایران باعث رضایت همگان شده است و خود را به همه گردشگران و مسافران از همه جای ایران در سفرهای خود به این منطقه ثابت می کند.

استان مازندران در حالی که موقعیت طبیعی و تمیز و زیبایی در بالای کوه های رو به دریا دارد، اما اگر در سفر خود تصمیم به بازدید جاذبه های شمال و استان مازندران نداشته باشید، اماکن تاریخی و باستانی بسیاری را از دست خواهید داد و در تصمیم گرفتن به دیدن کردن از تمامی جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی و باستانی این استان مشکل کمبود وقت را خواهید داشت.

همانطور که گفته شد استان مازندران دارای جاذبه های طبیعی، ساحلی، تاریخی، دریایی و بسیاری جاذبه های دیگر است که از جذاب ترین شهرهای این استان می توان به شهر رامسر اشاره کرد که در بین شهر های استان مازندران از طرفداران و خواهان بسیاری برخوردار است.

منطقه شمال به عنوان یک منطقه جذاب و گردشگری یکی از قطب های گردشگری ایران است که در هر زمانی از سال از مسافران بسیاری پذیرایی می کند و به همین دلیل نباید تنها استان گردشگری و جذاب منطقه شمال را استان مازندران دانست چرا که استان های دیگری نیز مانند گیلان و گلستان در کنار مازندران خود نمایی می کنند.

همانطور که در مطالب بالا گفته شد استان گیلان نیز از جاذبه های گردشگری، طبیعی، تاریخی و باستانی بسیاری برخوردار است که این ویژگی های بسیار بکر و جذاب است که لذت و هیجان را در افراد و مسافران به وجد می آورد.

جاذبه-های-رامسر

از آنجایی که گیلان یکی از استان های شمالی است، تقریبا اکثر شهرستان های این استان با دریا و سواحل این دریاها ارتباط مستقیم دارند و دور شدن از ساحل غیرممکن است و دیدن کردن و لذت بردن از سواحل و آبی دریا در این استان در فهرست برنامه سفر شما به گیلان قرار دارد.

شهرهای رامسر و چابکسر به دلیل جاذبه های طبیعی و دریایی که دارند طرفداران و خواستاران زیادی در بین مسافران و گردشگران شمال ایران و استان مازندران و گیلان دارند و به همین دلیل است که خانواده ها و افراد در هر تعطیلات تصمیم می گیرند هر ساله به استان های شمالی مانند مازندران و گیلان سفر می کنند.

در ادامه به طور خلاصه به بررسی جاذبه های گردشگری و طبیعی دو شهر رامسر و چابکر دو شهر پر بازدید در طول سال از سوی مسافران و گردشگران می پردازیم چرا که بسیاری از افراد رد سفر های خود به مناشطق شمالی تصمیم به دیدن کردن از جاذبه های بکر دو شهر از دو استان مجاور می گیرند.

البته این گونه تصمیم ها از سوی افراد از جذابیت بالایی برخوردار بوده و البته هم این گونه سفر ها در خور هر یک از مسافران است چرا که هر کدام از این شهرها خدمات و امکاناتی را برای مسافران ایجاد می کنند، مانند ایجاد اقامتگاه های راحت و با کیفیت مانند اجاره ویلا در رامسر و یا اجاره ویلا در جنگل دالخانی را فراهم کرده اند تا بتوانید در سفر به این شهرها به راحتی و سریع اقامتگاه مناسب و در خور خود و خانواده تان را انتخاب کنید و اقامتگاه مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت از طریق سپنجا رزرو کنید.

جاذبه-های-چابکسر

بهترین جاذبه های گردشگری رامسر

رامسر از استان های گردشگری و معروف و محبوب در بین شهر های گردشگری استان مازندران است که هر فردی که تصمیم به سفر به شمال را می گیرد این شهر و جاذبه های گردشگری این شهر را در لیست برنامه های سفر خود قرار می دهد.

در ادامه به نام بردن بهترین، معروف ترین و پر طرفداران ترین جذابیت ها و جاذبه های گردشگری شهر رامسر می پردازیم تا در سفر خود به این شهر لیستی از جاذبه های گردشگری داشته باشید تا بهترین خاطرات را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید.

  • روستای جواهرده                                       
  • تله کابین رامسر
  • جنگل دالخانی                                          
  • روستای جنت رودبار
  • دریاچه قو                                              
  • سد میجران
  • آبشار سیاسرت                                        
  • آبشار ایج رامسر
  • آبشار صفارود                                         
  • آبشار ازارک
  • بوستان جنگلی صفارود                              
  • آب گرم سادات محله

بهترین جاذبه های گردشگری چابکسر

چابکسر یکی از شهر های پر بازدید استان گیلان است که هر ساله در هر زمانی از سال به دلیلی برخورداری از جاذبه های گردشگری، طبیعی، تاریخی و بسیاری ویژگی های جذاب و لذت بخش برای مسافران از بازدید بسیاری برخوردار است.

در ادامه به نام بردن بهترین، معروف ترین و پر طرفداران ترین جذابیت ها و جاذبه های گردشگری شهر چابکسر می پردازیم تا در سفر خود به این شهر لیستی از جاذبه های گردشگری داشته باشید تا بهترین خاطرات را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید.

  • روستای سرولات
  • روستای قاسم آباد
  • چشمه دمکش
  • چشمه لیمه سرا
  • قلعه بندبن
  • چشمه آب معدنی سجیران
  • منطقه جنگ سرا
  • روستای اوشیان
  • چشمه آب شور لاکان

فاصله-چابکسر-تا-رامسر.jpg

چابکسر تا رامسر چقدر فاصله دارد؟

در جواب این سوال باید این گونه پاسخ دهیم که ابتدا باید بدانید با چه وسیله نقلیه ای می خواهید در کنار خانواده و دوستانتان چرا که مدت زمانی که از چابکسر تا رامسر طول خواهد کشید زمان صرف کنید بسته به وسیله نقلیه ای است که با آن سفر را آغاز کرده اید.

اما اگر بخواهیم فاصله زمینی این دو شهر از استان های مازندران و گیلان را بگوئیم باید گفته شود که شهر چابکسر از استان گیلان با شهر رامسر از استان مازندران فاصله ای 13 کیلومتری داشته و همین فاصله نزدیک این دو قطب گردشگری در دو استان باعث شده بسیاری از افراد در سفر خود به هر یک از این دو شهعر تصمیم به دیدن کردن از جاذبه های دیگر شهر را می گیرد.

کلام آخر

ما در مطلب بالا به بررسی موضوعاتی مانند جاذبه های گردشگری استان های گردشگری معروف منطقه شمال ایران مانند مازندران و گیلان، جاذبه های گردشگری شهر های رامسر و چابکسر و فاصله این دو شهر با یکدیگر پرداختیم تا در سفر خود به این دو شهر علاوه بر دیدن کردن از جاذبه های این شهر ها با انتخاب بهترین و مناسب ترین اقامتگاه از طریق سپنجا خاطره انگیز ترین سفر را ایجاد کرده باشید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر