|
کدخبر: 210578

سفر به آنتالیا در پاییز، تجربه سفری جذاب

سفر به آنتالیا در پاییز فوق العاده است. آب و هوای آنتالیا در پاییز ملایم و نسبتا گرم و آفتابی است.

سفر به آنتالیا در پاییز فوق العاده است. آب و هوای آنتالیا در پاییز ملایم و نسبتا گرم و آفتابی است. در ادامه سفر به آنتالیا در فصل پاییز را بررسی می کنیم.

هنگام پاییز، ممکن است در شهر خود بادهای سرد و روزهای بارانی زیادی را تجربه کنید. اما در آنتالیا آب و هوای مناسب تری را تجربه خواهید کرد. همچنین هزینه اقامت در هتل ها کاهش می یابد. دقیقاً به همین دلیل است که باید سفر به آنتالیا در پاییز یعنی ماه های سپتامبر، اکتبر و نوامبر را در نظر بگیرید.

در فصلی که آفتاب هنوز می تابد و دمای هوا در بیشتر اوقات 25 درجه است، به هیچ بهانه ای برای سفر نکردن نیاز ندارید. آب و هوا فرصت های زیادی را برای شنا و لذت بردن از تفریحات ساحلی را به شما می دهد. حتی اگر آنتالیا بارانی باشد، تعداد زیادی موزه، مرکز خرید، رستوران و کافه وجود دارد که می توانید وقت خود را در آنها بگذرانید. علاوه بر تابستان، سفر به آنتالیا در پاییز نیز جذابیت های خاص خود را دارد. این فصل برای اینکه بتوانید آخرین روزهای آفتابی را تجربه کنید و خود را برای زمستان شارژ کنید مناسب است.

آنتالیا

                  نمایی از شهر آنتالیا در پاییز

 

آب وهوای آنتالیا در پاییز

ماه های سپتامبر و اکتبر ماه های بسیار خوبی برای بازدید از آنتالیا با آب و هوای ملایم هستند. دمای هوای آنتالیا در اوایل پاییز از 20 تا 31 درجه سانتی گراد در زمانهای اوج روز متغیر است. در اکتبر نیز دما بین 14 تا 27 درجه خواهد بود بنابراین در طول روز آب و هوای گرم و آفتابی مناسبی را تجربه خواهید کرد. پس از آن در نوامبر، دمای هوا بین 10 تا 21 درجه سانتی گراد خواهد بود. بارش باران در این ماه افزایش می یابد.

در ماه های سپتامبر و اکتبر هوا بسیار مناسب و زیبا است و روزهای بارانی زیادی را تجربه نخواهید کرد. همه چیز مانند اواسط تابستان است، اما معمولاً خلوت تر است. در فصل پاییز به ویژه در اکتبر هزینه های اقامت ارزان تر است و قیمت های دیگر همان است. ساحل آنتالیا در پاییز دوست داشتنی است و دریا گرمتر از هر زمان دیگری است اما به یاد داشته باشید غروب خورشید حدود 18.30 است بنابراین می تواند عصرها خنک تر شود. اگر در این زمان سفر کنید، به فصل مورد علاقه شما برای سفر تبدیل خواهد شد. سفر در ماه دسامبر نیز به دلیل کریسمس و تعطیلات سال نو نیز حال و هوای خاص خود را دارد.

سفر پاییزی به آنتالیا

فکر کردن به آب و هوای شهر محل سکونت خود در اواسط اکتبر، هنگامی که برگ ها از درختان می افتند و معمولاً هوا سرد است و باد می وزد، ممکن است جذاب نباشد. اما در آنتالیا هوا مناسب است. نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است. بنابراین برای گردشگران بسیار جالب خواهد بود که حرکت کنند و شهر و طبیعت را تجربه کنند. برعکس فصل تابستان که گاهی اوقات می تواند خیلی گرم شود.

به نظر می رسد شهرهایی مانند آلانیا و استانبول همیشه اولین انتخاب هستند. اگر ترکیه را دوست دارید و به شهرهای مختلف آن سفر کرده اید، چرا چیز جدیدی را امتحان نکنید؟ آنتالیا یک شهر دوست داشتنی و بزرگ و با جمعیت بیش از 1 میلیون نفر است، اما با این وجود هنوز یک فضای دلپذیر و آرامش بخش در شهر وجود دارد که به شلوغی سایر کلان شهرها نیست.

شما می توانید با تور ترکیه ارزان به آنتالیا و یا شهرهای دیگر ترکیه مانند استانبول سفر کنید. با توجه به اینکه ترکیه دارای ده ها شهرهای توریستی با ویژگی های منحصر به فرد است قبل از انتخاب مقصد باید تعیین کنید که سفرتان به قصد استراحت است یا خرید و یا بازدید از اماکن دیدنی. اگر در تور ترکیه خود محدودیت زمانی دارید می‌توانید استانبول، آنکارا و یا وان را برای سفر انتخاب نمایید زیرا تورهای آنتالیا، کوش آداسی، مارماریس، بدروم و ازمیر به صورت هفتگی برگزار می گردند.

ساحل آنتالیا

                       ساحل آنتالیا در پاییز

کجا در آنتالیا اقامت کنیم؟

شما در آنتالیا گزینه های زیادی برای اقامت دارید. این شهر به دلیل این که گردشگران زیادی را می پذیرد، از نظر تنوع هتل ها نیز بسیار عالی است. یکی از گزینه های شما برای اقامت، بوتیک هتل های کوچک، زیبا و منحصر به فرد داخل مرکز شهر قدیمی کالیچی است. همچنین می توانید هتل های لوکس زیادی را برای اقامت خود انتخاب کنید.

یکی از راه های ارزان برای سفر به آنتالیا، رزرو تور آنتالیا است. زیرا در این صورت هزینه های شما کم تر می شود. هزینه سفر به آنتالیا با توجه به هتلی که انتخاب می کنید و همچنین نرخ پرواز متفاوت است. اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید با توجه به اینکه سفر به این شهر بصورت هفتگی است پس ارزش این را دارد که به فکر قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره uall مخصوصا در مناطق لارا، کمر و بلک باشید زیرا کسانی که میخواهند به آنتالیا سفر کنند، به دنبال بهترین و لوکس ترین خدمات هتل ها هستند.

در آنتالیا کجا غذا بخوریم؟

اکثر هتل ها دارای رستوران مخصوص خود هستند (بخشی از آنها دارای غذاهای لذیذ هستند)، اما به علت تعداد زیاد رستوران ها، با یافتن اطراف خود به راحتی رستوران های کوچک و بزرگ زیادی را پیدا می کنید. همچنین کافه های زیادی را نیز می توانید در این شهر پیدا کنید.

از جمله غذاهایی که می توانید در آنتالیا امتحان کنید می توان به انواع کباب در هر شکل، کوفته خوشمزه ترکی، سوپ های مختلف، سالاد، میوه ها و دسرها در انواع و اقسام اشاره کرد. در ترکیه، شما همیشه شام ​​خود را با یک فنجان چای خوش طعم برای هضم بهتر غذا به پایان می برید. بیشتر گردشگران چای سیب شیرین را ترجیح می دهند، چیزی که ساکنین ترکیه نمی نوشند، اما طعم این چای بسیار عالی است.

غذاهای ترکی چیزی است که اکثر مردم با آن آشنا شده اند و طعم آن فوق العاده است. غذاها پر از طعم هستند و از منطقه ای به منطقه دیگر به طور نامحدود متفاوت هستند و نه خیلی قوی هستند و نه خیلی تند. در سال های گذشته، بسیاری از غذاهای بین المللی در شهر جایگاه خود را به دست آوردند، بنابراین در حال حاضر می توان غذاهای بین المللی مختلفی مانند ژاپنی، چینی، ایتالیایی، فرانسوی و غیره را در شهر تجربه کنید. حتی رستوران استیک نیز وجود دارند که همه چیزهایی را که انتظار می رود همراه با یک استیک خوب سرو می کنند.

 

طبیعت

                   طبیعت آنتالیا در پاییز

در آنتالیا چه فعالیت هایی می توان انجام داد؟

در آنتالیا امکان انجام دادن تفریحات و فعالیت های زیادی وجود دارد، بنابراین از این شهرخسته نمی شوید. موزه باستان شناسی محلی مکانی زیبا است و جدیدترین کاوش های مهم در مناطق خارج از شهر را نشان می دهد (این موزه همچنین دارای یکی از بهترین مجموعه های مجسمه های رومی و یونانی در جهان است.)

موزه اسباب بازی، آکواریوم بزرگ تازه ساخته شده با یکی از طولانی ترین تونل های کوسه در جهان و البته بسیاری از مراکز خرید بزرگ که در سراسر شهر پراکنده شده اند از مواردی هستند که می توانید در این شهر بازدید کنید.

همچنین می توانید یک سفر کوچک به خارج از شهر داشته باشید و از نزدیک به تئاتر باستانی آسپندوس و بسیاری از آبشارهای زیبا در داخل و خارج شهر ببینید و یا سفری به کوه آتش فشانی المپوس داشته باشید، جایی که شعله های آتش از اعماق می آید.

یکی دیگر از تفریحات آنتالیا، قایق سواری و کشتی سواری است. شما می توانید در بندر و خارج از شهر با قایق سفر کنید. امکانات تفریحی در آنتالیا بسیار زیاد است و به راحتی می توان آنها را در خانه بررسی و برنامه ریزی کرد. ممکن است فقط بخواهید در خیابان ها قدم بزنید یا در ساحل کوچک مرمرلی در شهر یا یکی از سواحل بزرگتر مانند کنیالتی در حومه شهر قدم بزنید.

بنابراین سفر به آنتالیا در پاییز و فصل های دیگر می تواند یکی از گزینه های شما برای سفر بعدی تان باشد.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها