|
کدخبر: 168979

با لیدوماتریپ بزرگ‌ترین دغدغه سفرتان را فراموش کنید!

برنامه‌ریزی برای شروع هر سفری همیشه با هزاران فکر و خیال متفاوت همراه بوده است. رزرو و پیداکردن یک اقامتگاه مناسب نیز یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایی است که در سفرهایمان با آن درگیر هستیم. اما با به‌وجودآمدن سامانه‌های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه این کار نیز درست مانند دیگر کارهای اینترنتی به‌راحتی انجام می‌گیرد.

گردشگری با لیدوماتریپ بزرگ‌ترین دغدغه سفرتان را فراموش کنید!

دیگر در سفر برای رزرو اقامتگاه نیازی نیست صبر کنید تا به مقصد برسید، شما می‌توانید تنها با دسترسی به اینترنت و تلفن همراهی که در دست دارید از خانه خود اقدام به اجاره ویلا شمال و یا هر نقطه دیگری از ایران کنید. اما اینکه اقامتگاه خود را برای سفرتان از کدام وب‌سایت رزرو می‌کنید یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام اجاره آنلاین ویلا و سوئیت می‌بایست به آن دقت کنید.

«لیدوماتریپ» یکی از باسابقه‌ترین سامانه‌های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه بوده که با ارائه خدمات متنوعی در بستری امن و آسان توانسته خود را به محبوب‌ترین سامانه رزرو آنلاین در بین مسافرین تبدیل کند. تا پایان مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با ویژگی‌ها و مزیت‌های لیدوماتریپ آشنا شویم.

ویژگی‌ها و مزیت‌های رزرو آنلاین اقامتگاه از لیدوماتریپ

  • سهولت در دسترسی

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های سامانه‌های رزرواسیون آنلاین مانند لیدوماتریپ سهولت در دسترسی و عدم وابستگی به زمان و مکان می‌باشد. در لیدوماتریپ فرقی ندارد در کدام شهر هستید و قصد سفر به کدام شهر را دارید. ساکن جنوبی‌ترین شهر ایران هستید و قصد سفر به شمال و بازدید از یکی از زیباترین شهرهای شمالی مانند چالوی را دارید و برای اقامت خود به دنبال اجاره روزانه خانه در چالوس هستید، شاید هم از شمال کشور راهی سفر به جنوب و اجاره سوئیت در کیش باشید. شما به راحتی می‌توانید از طریق تلفن همراه خود به همه اقامتگاه‌های موجود در شهر مقصد دسترسی داشته باشید و درحالی‌که در منزل خود مشغول استراحت هستید به‌راحتی اقامتگاه خود را به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

  • امنیت در رزرو

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام رزرو آنلاین اقامتگاه باید از آن نگران باشید امنیت و قانونی بودن وب‌سایتی است که قصد رزرو از آن را دارید. لیدوما نه‌تنها به دلیل سابقه درخشانی که در این زمینه داشته بلکه به دلیل دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و عضویت در اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی توانسته به یکی از قابل‌اعتمادترین وب‌سایت‌های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه تبدیل شود. وجود این مجوزهای قانونی به شما این اطمینان را می‌دهد بدون هیچ نگرانی اقدام به اجاره ویلا و سوئیت از لیدوماتریپ نمایید.

  • امنیت در پرداخت و امکان استرداد مبلغ

امکان پرداخت مبلغ از طریق درگاه‌های امن اینترنتی دیگر نکته مثبتی است که هنگام رزرو اقامتگاه از طریق ابن وب‌سایت با آن مواجه خواهید شد. علاوه بر این امکان استرداد مبلغ در صورت کنسلی از جمله نکاتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. در این وب‌سایت تمامی میزبان‌ها و عکس‌های ارائه شده از اقامتگاه قبل از ثبت و انتشار توسط کارشناسان لیدوما بررسی شده و پس از احراز هویت در سایت منتشر می‌شود.

اما فرض کنیم قصد سفر به شهر زیبای رشت را دارید و برای اقامت خود در این شهر از وب‌سایت لیدوماتریپ اقدام به اجاره روزانه خانه در رشت کرده‌اید. پس از تحویل اقامتگاه متوجه مغایرت در اقامتگاهی که تحویل گرفته‌اید نسبت به تصاویری که در سایت مشاهده کرده‌اید می‌شوید. در این حال شما می‌توانید به راحتی با واحد پشتیبانی در ارتباط بوده و اقدام به کنسلی کرده و مبلغ را به صورت کامل دریافت کنید و یا در اقامتگاه جایگزین پیشنهاد شده توسط کارشناسان پشتیبانی اقامت داشته باشید.

  • استفاده ساده و جذاب برای کاربر

کاربری ساده و راحت لیدوماتریپ از مهم‌ترین مزیت‌های این وب‌سایت محسوب می‌شود. حتی اگر از قبل تجربه رزرو آنلاین اقامتگاه را نداشته باشید و قصد داشته باشید تا برای اولین‌بار اقدام به رزرو آنلاین اقامتگاه کنید با این لیدوما خواهید توانست به راحتی و بدون هیچ مشکلی اقدام به اجاره ویلا و سوئیت کنید.

مثلاً برای تعطیلات به دنبال سفر به دل  طبیعت جنگلی هستید و شهری مانند لاهیجان را انتخاب کرده­اید و قصد اجاره ویلا در لاهیجان را برای اقامت چند روزه دارید. کافیست کلمه لیدوماتریپ را در گوگل جستجو کنید و وارد وب‌سایت لیدوماتریپ شوید. حالا با وارد کردن نام شهر لاهیجان، تعداد نفرات و تعداد شبی که قصد اقامت در آن را دارید لیست بلندی از انواع اقامتگاه‌هایی که مناسب برای اقامت شما هستند به نمایش در خواهد آمد. عکس و جزئیات کاملی از همه امکانات موجود در اقامتگاه برای شما به نمایش درخواهد آمد که می‌توانید پس از بررسی اقامتگاه‌ها واحد مناسب خود را انتخاب کرده و تنها با چند کلیک ویلای خود را برای یک سفر بی‌نظیر رزرو کنید.

  • پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی یکی از مهم‌ترین مواردی است که بی شک در سفر بسیار به آن نیاز خواهید داشت. واحد پشتیبانی لیدوماتریپ در هر روز هفته حتی روزهای تعطیل به صورت 24 ساعته آماده پاسخ‌گویی و راهنمایی مسافرانی هستند که قصد رزرو ویلا را دارند و یا اقامتگاه خود را رزرو کرده‌اند اما در مراحل پرداخت، تحویل و... دچار مشکل شده‌اند. پشتیبانی لیدوماتریپ تا آخر سفر همراه شما بوده تا بدون دغدغه و نگرانی بتوانید در سفرتان فقط و فقط مشغول مشغول خوش‌گذرانی شوید.

  • امکان رزرو تلفنی

از مهم‌ترین مواردی که لیدوماتریپ را با دیگر وب‌سایت‌های فعال در این زمینه متمایز می‌کند امکان رزرو تلفنی ویلا و سوئیت است. بی شک تعداد زیادی از کسانی که قصد سفر و اجاره اقامتگاه را دارند با دنیای دیجیتال و اینترنت آشنایی چندانی نداشته و مجبور به رزرو حضوری شده و درگیر مشکلاتی زیادی خواهند شد.

اما لیدوماتریپ با به‌وجودآوردن امکان رزرو تلفنی ویلا و سوئیت این امکان را برای آن‌ها به وجود آورده است. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که نمی‌خواهید خود را درگیر اجاره آنلاین ویلا کنید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا پشتیبانان این مجموعه رزرو را برای شما انجام دهند.

  • بیش از 7000 اقامتگاه در سراسر ایران

لیدوماتریپ تنوع بالایی از انواع اقامتگاه‌ها را در سراسر ایران پوشش داده و برای افراد مختلف با سلیقه‌ها و بودجه‌های متنوع پیشنهادهای مخصوص به خودشان را دارد. وجود بیش از 7 هزار اقامتگاه در بیش از 400 شهر کشور این امکان را به وجود آورده تا در این سایت هر نوع اقامتگاهی را با هر نوع امکاناتی که در نظر دارید پیدا کرده و اقامت خاطره انگیزی را تجربه کنید. در لیدوما فرقی ندارد قصد اجاره ویلا متل قو آن هم با لوکس‌ترین و بهترین امکانات را دارید و یا برای سفر به قلب تاریخ و تمدن ایران قصد اجاره سوئیت ارزان‌قیمت در اصفهان یا هر شهر دیگری را دارید شما به‌راحتی می‌توانید اقامتگاه خود را از وب‌سایت لیدوماتریپ به ساده‌ترین و امن‌ترین حالت ممکن اجاره کنید.

بهتر است برای آشنایی هرچه بیشتر با این وب‌سایت به آدرس www.lidomatrip.com  مراجعه کرده و از نزدیک خدمات ارائه شده توسط لیدوماتریپ را مشاهده کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها