|
کدخبر: 318977

‌کروز پنجاه‌ و سومین شرکت برتر ایران شناخته شد

شرکت کروز به‌عنوان پنجاه‌و‌سومین شرکت برتر ایران شناخته شد و نام این مجموعه خصوصی در میان صد شرکت برتر ایران قرار گرفت. این ارزیابی از طرف سازمان مدیریت صنعتی کشور و پس از بررسی عملکرد صدها شرکت در حوزه‌های مختلف اعلام شده است. شرکت صنایع تولیدی کروز سال قبل و در سال 1399 نیز رتبه 55 را به دست آورده بود که نشان‌دهنده روند رو به رشد این مجموعه تولیدی است.

کسب و کار ‌کروز پنجاه‌ و سومین شرکت برتر ایران شناخته شد

شرکت کروز در رقابت با شرکت‌های پتروشیمی، معدنی و بانک‌ها و مؤسسات مالی توانسته به این جایگاه دست پیدا کند. شرکت‌ها نفتی، پتروشیمی و معدنی به دلیل بهره‌مندی از منابع طبیعی و نفتی شانس بیشتری برای فروش بیشتر دارند و به‌همین‌ترتیب افزایش نرخ تورم فضا را برای بهبود رتبه بنگاه‌های مالی و بانکی مهیا می‌کند؛ اما دانش‌بنیان بودن، داخلی‌سازی قطعات فناورانه و توسعه خطوط تولید از‌جمله عواملی هستند که کروز را به‌عنوان یک مجموعه تولیدی به این جایگاه رسانده است. این شرکت بالغ بر 14 هزار نفر نیروی انسانی دارد و بسیاری از قطعات پیچیده خودرویی را تولید می‌کند.

سازمان‌ مدیریت‌ صنعتی از سال 1377 رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را هر‌ساله در گزارشی منتشر می‌کند. این رتبه‌بندی منجر به دسترسی سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان و رقبا به آمار و اطلاعات قابل اعتماد از بنگاه‌های اقتصادی کشور می‌شود. ارزیابی‌های این شرکت بر ‌اساس میزان فروش بنگاه‌های اقتصادی است.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها