|
کدخبر: 303029

یوآیدی، اولین سرویس احراز هویت اینترنتی در زیر 3 دقیقه

کسب و کار یوآیدی، اولین سرویس احراز هویت اینترنتی در زیر 3 دقیقه

مسیر شروع خودشناسی در کسب و کارها با مشتری‌شناسی و شناخت مخاطبان آغاز می‌شود. هستی وجود هر کسب و کاری، مشتری است. درک مشتری و شناخت او به این معناست که ما باید یک نگاه کلی به مشتریان داشته باشیم و آن‌ها را به عنوان یک گروه بشناسیم و شخصی‌سازی کنیم، نه به عنوان یک فرد خاص. اما شناخت مشتری در صنایع مختلف معنای دیگری هم دارد؛ در صنعت بانکی، وقتی از شناخت مشتری حرف می‌زنیم، معمولاً به یک فرآیند اشاره داریم که با احراز هویت یک شخص حقیقی آغاز می‌شود و به مانیتور کردن رفتار و مدیریت ریسک معاملات با او می‌پردازد. یا در صنعت تجارت الکترونیک، و شناخت مشتری به معنای احراز هویت او برای انجام تراکنش‌ها است. در این تعریف از شناخت مشتری، باید اثبات شود که هویت فرد همان چیزی است که ادعا می‌کند. در دنیای آنلاین، این کار به کمک پلتفرم‌ها و سرویس احراز هویت آنلاین انجام می‌شود. هر چه پلتفرم قوی‌تر باشد  و از الگوریتم‌های هوش مصنوعی بهتر استفاده کند، احراز هویت مشتری سریع‌تر و با دقت بالاتر انجام خواهد شد و به این ترتیب، رضایت مشتری در انجام سریع‌تر کارها جلب خواهد شد. یوآیدی اولین سرویس احراز هویت آنلاین در ایران است که توانسته با بهره‌گیری از تکنولوژی روز و جدیدترین الگوریتم‌های هوش مصنوعی، احراز هویت اینترنتی را زیر 3 دقیقه انجام دهد. اگر دوست دارید که با خدمات یوآیدی به عنوان اولین سرویس احراز هویت آنلاین در زیر 3 دقیقه آشنا شوید، با ما همراه باشید.

 

احراز هویت آنلاین چیست؟

وقتی صحبت از انجام معاملات آنلاین و تراکنش می‌شود، احتمال تقلب و جعل همیشه خطری جدی است. فردی که در دنیای آنلاین حضور دارد ممکن است اسناد جعلی یا تغییر یافته‌ای را ارائه دهد و هویتی را ادعا کند که متعلق به او نیست. گاهی یک فرد جاعل می‌تواند به هویت خود را به صورت آنلاین با استفاده از مدارک شخص دیگری و بدون اجازه آنها معرفی کند. اینجاست که احراز هویت آنلاین کاربر می‌تواند هویت یک شخص یا نهاد را تأیید کند و از اعتبار تراکنش اطمینان حاصل کند.

اصطلاح احراز هویت آنلاین به فرآیند الکترونیکی اطلاق می‌شود که به شخص حقیقی یا حقوقی امکان شناسایی الکترونیکی را می‌دهد و ثابت می‌کند که یک فرد در دنیای آنلاین همان هویتی را دارد که ادعا کرده است. علاوه بر این، احراز هویت می‌تواند برای تأیید منشاء و یکپارچگی داده‌ها به صورت الکترونیکی، مانند صدور گواهی دیجیتال برای تأیید صحت یک وب سایت استفاده شود. هدف کلی احراز هویت کاهش احتمال کلاهبرداری است، به ویژه زمانی که فردی عمداً هویت خود را نادرست معرفی می‌کند یا از اعتبار شخص دیگری بدون مجوز استفاده می‌کند.

احراز هویت اینترنتی با استفاده از پلتفرم‌هایی انجام می‌شود که از تکنولوژی روز مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای شناسایی مشتریان استفاده می‌کنند.

یوآیدی، اولین سرویس احراز هویت آنلاین در ایران

یوآیدی (UID) اولین پلتفرم شناسایی دیجیتال امن در ایران است که خدمات و محصولات خود را برای بخش‌های مختلف از جمله احراز هویت سجام، احراز هویت ثنا، احراز هویت صرافی‌های رمز ارز و احراز هویت اداره کار ارائه می‌دهد. خدمات این شرکت روی سیستم عامل‌های مختلف از جمله اندروید و iOS در دسترس مشتریان است. این پلتفرم کاربران را قادر می‌سازد تا داده‌های هویت دیجیتال خود را به اشتراک بگذارند و مدیریت کنند و در این راستا بتوانند در فضای امن آنلاین معاملات و امور حساس خود را انجام دهند.

رویکرد یوآیدی به هویت با راه‌حل‌های موجود دیگر متفاوت است: در یوآیدی کاربر مالک داده‌های خود است و اطلاعات خود را در برنامه تلفن همراه خود حمل می‌کند و تنها فردی است که تصمیم می‌گیرد با چه کسی آن را به اشتراک بگذارد و کدام بخش از اسناد را به اشتراک بگذارد.

به طور خلاصه، یوآیدی با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و فناوری‌های تطبیق یا تشخیص چهره و تشخیص زنده بودن و همچنین  الگوریتم تطابق تصویر، یادگیری ماشین و الگوریتم پردازش متن

(OCR) هزینه کلی شناخت مشتری را کاهش می‌دهد، ناکارآمدی ها را حذف می کند، امنیت و حریم خصوصی را افزایش می‌دهد و تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد.

سامانه احراز هویت ثنا، احراز هویت اداره کار با راهکار احراز هویت یوآیدی

یوآیدی اولین سرویس احراز هویت در ایران است که توانسته با سرعت بالای احراز هویت، خدمات شناخت مشتری را برای کسب‌وکارها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهد. دو سامانه مهمی که از سرعت و دقت بالای پلتفرم برای احراز هویت کاربران استفاده می‌کنند، سامانه احراز هویت ثنا یوآیدی و سامانه احراز هویت اداره کار هستند.

ثنا

برای احراز هویت سجام و دریافت کد بورسی، تنها کافی است کاربر به پلتفرم یوآیدی متصل شود و تنها یک ویدیوی ۱۵ ثانیه‌ای از چهره خود ارسال کند تا فرایند احراز هویت ‌غیرحضوری شما او کمتر از ۲ دقیقه انجام ‌شود.

سامانهدر احراز هویت سامانه اداره کار نیز که با هدف انجام خدمات مانند دریافت بیمه بیکاری به صورت آنلاین شکل گرفته، یوآیدی امکان احراز هویت اینترنتی را فراهم آورده است. دسترسی به خدمات حوزه کار توسط کارگر و کارفرما بدون مراجعه نیاز به مراجعه حضوری، سرعت بالای ارائه خدمات و کاهش بروکراسی اداری، ایجاد شفافیت در ارائه خدمات به کارگران و کارفرمایان و جلوگیری از تخلفات مربوطه در صورت اختلاف بین کارگر و کارفرما از مهم‌ترین مزایای استفاده از پلتفرم یوآیدی برای احراز هویت سامانه جامع اداره کار است.

احراز هویت یوآیدی ، اولین سرویس احراز هویتی در ایران است که با احراز هویت دیجیتال در لحظه و با دقت بالای الگوریتم‌ها خدمات خود را با هدف حفظ امنیت داده‌ها به سازمان‌ها و نهادها ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به وبسایت یوآیدی به آدرس u-id.net مراجعه کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها