|
کدخبر: 290278

فیلتر شنی استخر ایمکس

فیلتر شنی استخر یکی از مهمترین تجهیزات استخری است که به کار بردن آن در انواع استخرهای خانگی بسیار مهم و ضروری است و تاثیرات بسیار زیادی بر روی آب استخر می گذارد؛ از این جهت میتوان استفاده از آن را به بسیار ضروری و مفید دانست که در انواع استخرها به کار برده می شود. به عبارت دیگر میتوان این چنین هم بیان کرد که فیلتر شنی استخر، با از بین بردن آلودگی های آب، شرایط مناسبی را برای استفاده از آب استخر فراهم می کند و به تصفیه و پاکسازی آب کمک می نماید. بهترین فیلتر شنی در بازار ایران فیلتر شنی ایمکس است.

طرز کار فیلتر شنی استخر

فیلتر شنی استخر که در محل وارد شدن آب به استخر قرار داده می شود، تمامی ذرات اضافی آب را از آن جدا می کند و آب زلال و شفاف را به استخر ارسال می نماید. طرز کار فیلتر شنی استخری این گونه است که به فیلتراسیون کردن ذرات شنی می پردازد و انواع شن و ماسه و رسوبات آب را از آن جدا می کند و باعث تصفیه آب می شود. با انجام شدن این امور آب تصفیه شده ای که به درجه خلوص 98 درصد رسیده است، به داخل استخر راه می یابد. لازم به توضیح است که این دستگاه دارای مخزن بزرگی است که شن و ماسه و رسوبات در داخل آن جمع می شوند.

کاربرد فیلتر شنی استخری چیست؟

مهمترین کاربرد فیلتر شنی استخر که اهمیت استفاده از آن را ثابت می کند، از قبیل زیر در نظر گرفته می شود:

  • تصفیه کردن آب خام و یا آب استخر

  • جداسازی رسوبات و شن و ماسه موجود در آب

  • امکان استفاده از آن برای تصفیه آب پرورش ماهی

  • شفاف و زلال کردن آب استخر

  • تصفیه کردن آب برج های خنک کننده و نیروگاه ها

  • و....

مهمترین اجزای تشکیل دهنده فیلتر شنی استخر

دستگاه فیلتر شنی استخر از اجزای مختلفی برخوردار است که مهمترین اجزای آن از قبیل زیر هستند:

  • لوله های متصل شده به دستگاه

  • شیر هواگیر

  • شیرآلات اتصالاتی که عملیات ورود و خروج آب از طریق آنها انجام می شود

  • فشار سنج

  • شیر دستی اتوماتیک و یا غیر اتوماتیک

  • دریچه بازدید

  • و..

انواع فیلتر شنی استخری

فیلتر شنی استخر و جکوزی دارای انواع مختلفی هستند که انواع آن به شرح زیر می باشند:

فیلتر شنی کند:این نوع دستگاه فیلتر شنی از قدیمی ترین نمونه ها است که معمولا برای تصفیه آب در حجم بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال: تصفیه آب شهر ها معمولا با استفاده از این نوع فیلتر شنی انجام می شود.

فیلتر شنی تند: این مدل از فیلتر ها معمولا به عنوان فیلتر شنی استخر و جکوزی شناخته می شوند که برای تصفیه آب آن را با فشار از روی بستر های سیلیسی عبور می دهند.

فیتر شنی نرخ بالا: در صورتی که از این نوع فیلتر استفاده شود، آب سرعت بسیار بالاتر و افت فشار کمتری خواهد داشت و استفاده از این مدل برای استخر هایی که شناگر کمی دارند به عنوان بهترین گزینه شناخته می شود. فیلتر شنی نرخ بالا از قیمت مناسبی برخوردار است و فضای بسیار کمی را اشغال می کن؛ از طرف دیگر این نوع فیلتر باعث می شود که حجم آب عبوری کمتر باشد.

خرید فیلتر شنی استخر

خرید فیتر شنی برای استخر را میتوانید به 2 روش حضوری و یا آنلاین انجام دهید. امروزه فروشگاه های مختلفی به ارائه این دستگاه و فروش آن به صورت آنلاین می پردازند که فروشگاه پمپ خوب نیز یکی از بهترین این فروشگاه ها به حساب می آید و از طریق آن میتوانید در بهترین شرایط موجود به خرید دستگاه فیلتر شنی بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این وبلاگ سر بزنید.

در حالی که برای خرید حضوری این دستگاه نیازی به صرف مدت زمان زیاد خواهید داشت تا در محل فروشگاه حضور یابید، برای خرید آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید این کار را انجام دهید. علاوه بر آن در این روش با معضل ترافیک رو به رو نخواهید بود و از هر شهر و یا استانی میتوانید سفارش خود را به ثبت برسانید و در محل مورد نظر آن را تحویل بگیرید.

نکاتی در رابطه با خرید فیلتر شنی استخری

چنانچه قصد دارید که برای استخر مورد نظر خود، فیلتر شنی تهیه کنید، توصیه می کنیم که به نکات ذکر شده در زیر توجه داشته باشید:

خرید از فروشگاه های معتبر

یکی از مهمترین مسائلی که در حین خرید فیلتر شنی استخری باید به آن توجه داشته باشید، خرید این دستگاه از طریق فروشگاه های معتبر است؛ همان طور که می دانید اخیرا فروشگاه های کلاهبردار زیاد شده اند که محصولات و دستگاه های تقلبی را عرضه می کنند. در نتیجه با توجه به آنکه قیمت فیلتر شنی زیاد است، بهتر است تا آن را از طریق فروشگاه های معتبر و مناسب خریداری نمایید تا دچار مشکل نشوید. در این خصوص لازم است تا به گارانتی و ضمانت نامه دستگاه توجه کنید تا از اعتبار آن اطمینان یابید.

توجه به مدل و نوع فیلتر شنی

همانطور که در بخش های فوقانی اشاره شد، دستگاه فیلتر شنی انواع مختلفی دارد که باید آن را بر حسب نوع نیاز خود تهیه کنید و به ابعاد و وسعت استخر نیز توجه داشته باشید تا فیلتر تهیه شده با استخر و شرایط شما هماهنگی داشته باشد و از این بابت شما را دچار مشکل نکند. در صورتی که فیلتر شنی با شرایط استخر یا جکوزی شما همخوانی نداشته باشد، به خوبی نمی توانید از کاربردها و قابلیت های آن بهره مند شوید. به عبارت دیگر نوع فیلتر و نوع استخر باید با هم هماهنگی داشته باشند.

کلام پایانی

فیلتر شنی استخر و ویژگی های آن را از زوایای مختلف بررسی کردیم تا کسانی که قصد خرید این دستگاه را دارند، در این زمینه اطلاعات کافی در اختیار داشته باشند؛ با رعایت توصیه های ذکر شده میتوانید در بهترین شرایط خرید فیلتر شنی را انجام دهید و برای تصفیه آب استخر از مزیت های آن بهره مند شوید. برای خرید فیلتر شنی به سایت emaux-co.ir بروید.

فراموش نکنید که این دستگاه از اصلی ترین تجهیزات استخری است که باید حتما از آن استفاده کرد و به کار بردن آن در خصوص استخر های خانگی که در آن به شنا کردن نیز پرداخته می شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

( سایت نمایندگی شرکت ایماکس در ایران )

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها