|
کدخبر: 191421

بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی

دکتر ساسان ترابیان متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی از متخصصین سرشناس دندانپزشکی کشور است.

کسب و کار بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی

رشته های تخصصی دندانپزشکی که می توانند درمان های لمینت، کامپوزیت و جراحی لثه و دندان را انجام دهند، متخصص و جراح ترمیم و زیبایی و متخصص پروتز و ایمپلنت هستند. ما به شما دکتر ساسان ترابیان، بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی را پیشنهاد می کنیم.

انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی

برای انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران، عوامل زیر را باید در نظر بگیرید:

دندانپزشک زیبایی بیمار محور

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که یک کلینیک دندانپزشکی در تهران باید داشته باشد بیمار محور بودن است. این بدان معناست که خواسته ها و اهداف شما باید در اولویت قرار گیرند. کارکنان کلینیک باید به سخنان شما گوش دهند و رضایت شما را در نظر بگیرند. به این ترتیب، دستیابی به نتایج بهتر و زیباتر محتمل‌تر خواهد بود.

تجربه و تخصص دندانپزشک زیبایی

دندانپزشکی زیبایی یکی از شاخه های دندانپزشکی عمومی است که در آن علاوه بر مطالعات دندانپزشکی عمومی، سه یا چهار سال آموزش تخصصی در زمینه دندانپزشکی زیبایی انجام می شود. دندانپزشکی که تجربه زیادی در زمینه دندانپزشکی زیبایی دارد و زمان و انرژی زیادی را صرف این تخصص کرده است، احتمال موفقیت دندانپزشکی زیبایی او بیشتر است.

سابقه خوب دندانپزشک زیبایی تهران از دیدگاه بیماران

از بیمارانی که به دندانپزشک زیبایی در تهران مراجعه می کنند در مورد نتایج درمان زیبایی دندان و رضایت از مراقبت های بهداشتی که دریافت کرده اند، سوال کنید. همچنین می توانید در سایت ها، وبلاگ ها و انجمن های مربوط به دندانپزشک زیبایی جستجو کنید.

دکتر_ساسان_ترابیان

استفاده از فناوری های جدید توسط دندانپزشک زیبایی

برخی از کلینیک های خوب دندانپزشکی برای استفاده راحت تر بیماران و کاهش وقت و مدت زمان درمان، از فناوری های پیشرفته استفاده می کنند. به عنوان مثال، اگر دندانپزشک به جای استفاده از تصویر دستی از اسکن دیجیتالی استفاده کند، مشکلی مانند تحمل خمیر چسبنده در دهان و گاز گرفتن و ناراحتی ناشی از آن وجود نخواهد داشت. تصاویر را می توان به صورت دیجیتالی ذخیره و ضبط کرد و بنابراین، تنها در چند ثانیه به آزمایشگاه دندانپزشکی ارسال می شود.

هدف کلینیک دندانپزشکی دکتر ساسان ترابیان، زیبایی و دوام لبخند شماست.

نوع درمان دندانپزشکی

اولین چیزی که هزینه مراقبت از دندان را متغیر می کند، نوع درمان است. به عنوان مثال، درمان‌های ساده مانند کشیدن دندان در مقایسه با درمان‌های پیچیده تر مانند درمان ریشه، هزینه کمتری دارند. درمان ممکن است به دلیل نیاز به دقت بالا و مهارت بالا یا وقت گیر بودن مقرون به صرفه نباشد. گاهی اوقات ممکن است لازم باشد درمان‌های دیگری به درمان دندان اضافه شود. به عنوان مثال، هنگامی که می خواهید دندان عقل خود را بیرون بیاورید، دندانپزشک ممکن است متوجه عفونت لثه اطراف آن یا پوسیدگی دندان های مجاور شود. که این در مورد دندان های عقل نهفته، نسبتاً شایع است. در چنین شرایطی باید علاوه بر کشیدن دندان عقل، درمان های دیگری نیز وجود داشته باشد که هزینه آن به هزینه درمان دندان عقل اضافه می شود. همچنین ممکن است نوع درمان در یک گروه کلی قرار گیرد، اما نحوه کار آنها متفاوت است و بنابراین هزینه متفاوتی دارد. به عنوان مثال، محل دندان از دست رفته را می توان با روش‌های مختلفی مانند کاشت، قرار دادن پل یا دندان مصنوعی پر کرد و بسته به روش درمان، هزینه بسیار متفاوت خواهد بود.

مواد ترمیمی دندان

مواد ترمیمی مورد استفاده در دندانپزشکی زیبایی تأثیر زیادی بر هزینه درمان دارد. به عنوان مثال، هنگامی که به تاج دندان نیاز دارید، دندانپزشک شما بسته به بودجه شما ممکن است انتخاب های متفاوتی را به شما پیشنهاد دهد. به عنوان مثال روکش های طلا گران‌ترین نوع تاج دندان و تاج های فولادی ارزان ترین نوع تاج دندان هستند. همچنین ممکن است نیاز به ترمیم دندان های بیشتری باشد. به عنوان مثال، هنگام لمینت، ممکن است تصمیم بگیرید که بیش از یک دندان را لمینت کنید. در این صورت لمینت هر دندان به طور جداگانه در نظر گرفته می شود. هر چه کیفیت مواد بالاتر باشد و طراحی پیچیده تر باشد، هزینه آن نیز بیشتر می شود. با این حال، هر ماده دارای مزایا و معایب خاص خود است و هنگام در نظر گرفتن نوع مواد استفاده شده، علاوه بر هزینه، باید موارد دیگری را نیز در نظر بگیرید.

برای مشاوره بیشتر در این مورد می توانید با کلینیک دندانپزشکی دکتر ساسان ترابیان بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی تماس حاصل نمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر