|
کدخبر: 134553

تعمیر جارو برقی سامسونگ، ال‌جی در پین ورک چطور انجام می‌شود؟

گذشت زمان و یا استفاده ناصحیح از لوازم برقی خانگی، به مرور مشکلاتی را برای این ابزار به وجود می‌آورد و اعضای خانواده را با چالش جدی مواجه می‌کند.

یکی از لوازم پرکاربرد در نظافت خانه، جاروبرقی است. این وسیله ممکن است با گذر زمان، دچار کاهش در میزان مکش یا داغ شدن بیش از حد و .....گردد.بعضی از افراد خود اقدام به تعمیر این وسائل می‌کنند که باعث می‌شود خسارت بیشتری به بار آید و یا حتی از تعمیرکارانی کمک می‌گیرند که به اندازه کافی، تخصصی در حل این مشکل ندارند.

پین

در هنگام وقوع چنین مشکلاتی باید حتما سراغ تعمیرکاری خبره را گرفت که کار تعمیر جاروبرقی را با کیفیت مناسب انجام دهد. بدین منظور بعضی از شرکت‌ها تاسیس شده‌اند و جمعی از متخصصین این حوزه را گرد آورده‌اند، تا کار را برای مشتریان، آسان گردانند.یکی از این شرکت‌ها که می‌تواند در موقع لزوم، کار تعمیر جارو برقی سامسونگ را به بهترین وجه انجام دهد شرکت پین ورک است.

معرفی شرکت پین ورک

شرکت پین ورک می‌تواند کار تعمیرجاروبرقی سامسونگ را در منزل و یا تعمیرگاه، به نحو مطمئن و با کیفیت انجام دهد. اما خدمات پین ورک در حیطه تعمیر لوازم برقی مثل جارو، منحصر به یک برند نیست. متخصصین پین ورک می‌توانند کار تعمیر انواع جارو برقی را با برندهای متنوعی که در بازار موجود است از قبیل ال‌جی، پاناسونیک، دوو، زیمنس، بوش، ناسیونال و.... را به خوبی به انجام برسانند.پین ورک تنها یک شرکت در زمینه تعمیر انواع جاروبرقی نیز نمی‌باشد. حیطه کاری این شرکت بسیار گسترده‌تر است و خدمات متنوعی توسط متخصصین آن انجام می‌گیرد.

در واقع، پین ورک یک شرکت کارآفرینی با نام شرکت کارآفرینان پیشگام رایان است که به اختصار با نام تجاری پین ورک مشغول به فعالیت در حوزه‌های مختلف است.این شرکت یک شرکت دانش بنیان است که می‌تواند انواع خدمات را به صورت آنلاین برای مشتریانش به انجام برساند و در این زمینه کیفیت لازم را نیز داراست.

انواع خدمات پین ورک

همان‌طور که مطرح شد حیطه کاری شرکت پین ورک، تنها منحصر به تعمیر جاروبرقی ال‌جی، سامسونگ و سایر برندها نیست هر چند که در انجام این امور توانسته رضایت مشتریانش را جلب نماید.متخصصین پین ورک در عرصه‌های مختلف قادر به ارائه خدمات هستند از جمله این زمینه‌ها می‌توان زمینه‌های زیر را نام برد.

نظافت

کارکنان پین ورک می‌توانند در اسرع وقت و با قیمت‌هایی مقرون به صرفه کلیه امور مربوط به نظافت منزل، نظافت پارکینگ، راه پله، نظافت دفتر کار و... را انجام دهند.

پرده‌شوئی و خشک‌شوئی پرده نیز از جمله خدمات این شرکت به مشتریان است.

برق و الکترونیک

متخصصین پین ورک قادرند در اموری مانند نصب آنتن، نصب دوربین مدار بسته، نصب لوستر و آیفون تصویری، سیم کشی ساختمان و.... به مشتریان خدمات ارائه دهند.

لوله کشی

از جمله اموری که توسط کارکنان ماهر پین ورک انجام می‌گیرد خدمات مربوط به لوله کشی ساختمان، راه اندازی پکیج، تخلیه چاه و لوله بازکنی، سینک و ظرفشوئی، نصب و تعمیر شیرآلات ساختمان و هم‌چنین تعمیر انواع جاروهای شارژی با برندهای مختلف و... است.اسباب کشی و حمل بار، گچ کاری و سفید کاری، ساخت و تعمیر مبلمان منازل، کف پوش و پارکت، کفسابی و سنگسابی، نقاشی ساختمان، کاغذ دیواری، طراحی و نصب کابینت و..... نیز از جمله خدمات این شرکت کارآفرینی و خدماتی است.

هم‌چنین ارائه خدمات در زمینه لوازم صوتی و تصویری، کلیدسازی، ایزوگام، دکوراسیون، دودی کردن شیشه اتومبیل و.. از جمله فعالیت‌های شرکت پین ورک است.از دیگر خدماتی که توسط شرکت پین ورک انجام می‌گیرد می‌توان به ارائه خدمات در زمینه بازاریابی، منابع انسانی، امور مالی و حسابداری و...اشاره کرد.

مزایای استفاده از شرکت پین ورک

۱-پین ورک، در ارائه خدماتش از کارکنان ماهر و با تجربه استفاده می‌کند تا بتوانند رضایت مشتری را به خوبی جلب نمایند.

۲-خدمات ارائه شده توسط پین ورک، با قیمتی شفاف به مشتری ارائه می‌گردد. مشتری پین ورک می‌تواند از قیمت خدمات به صورت آنلاین در سایت و اپلیکیشن پین ورک مطلع شود و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید.

۳-سفارش دهی برای انجام خدمات توسط شرکت پین ورک، کاملا ساده است و به صورت‌های مختلفی انجام میگیرد.

مشتری این شرکت می‌تواند از طریق سایت پین ورک به ثبت سفارش بپردازد. برای این کار به راحتی وارد سایت این شرکت شده در بخش ثبت سفارش سفارش خود را ثبت نموده، آن را تایید می‌کند. کارشناسان پین ورک به زودی با وی تماس می‌گیرند و راهنمایی‌های لازم را به عمل می‌آورند.

در سایت پین ورک، امکان دیگری نیز در نظر گرفته شده است و آن ارائه اپلیکیشن پین ورک است. با نصب این اپ، مشتری می‌تواند از قیمت‌های ارائه خدمات مطلع شود و متخصص مورد نظرخود را انتخاب کند، سپس بنا به سلیقه شخصی و هزینه آن، تعمیرکار مناسب را برای جاروبرقی سامسونگ، ال جی و سایر لوازم تعمیری، انتخاب کند.

نصب این اپلیکیشن و ثبت سفارش کاملا رایگان است و برای کسی که نخستین ثبت سفارش را در آن انجام دهد، مزایایی از جمله برخورداری از تخفیف در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از راه‌های دسترسی به شرکت پین ورک، تماس تلفنی است. برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس بگیرید و خدمات مورد نظر خود را سفارش دهید.

از دیگر شیوه‌های استفاده از خدمات شرکت پین ورک، مراجعه حضوری است. برای این کار می‌توانید به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان حقانی، چهارراه جهان کودک، پلاک ۴۰، طبقه دوم مراجعه نمایید.

۴- یکی از مزایای این شرکت، پشتیبانی دائمی و ۲۴ ساعته در ارائه خدمات و پاسخگویی می‌باشد. بنابراین می‌توانید بلافاصله با شماره ۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس بگیرید و از خدمات پین ورک استفاده کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر