|
کدخبر: 99605

افشاگری عجیب؛ کاپیتان تیم ملی پرونده تبانی را امضا کرده!

عضو سابق کمیته انضباطی ادعا می کند چندین پرونده تبانی حول و حوش مربیان و بازیکنان و مدیران عامل مشهور و معروف فوتبال ایران وجود دارد.

ورزش افشاگری عجیب؛ کاپیتان تیم ملی پرونده تبانی را امضا کرده!

محرومیت امید رونخواه باعث شده تا بار دیگر بحث های مربوط به تبانی و شرط بندی در فوتبال کشور جدی شود و حالا عبدالرحمن شاه رئیس سابق کمیته انضباطی در مصاحبه ای که با برنامه ورزش تعطیل نیست، داشته به پرونده های عجیبی طی سال های گذشته درباره تبانی اشاره کرده است.

بازیکنی داشتیم که عمدا گل می خورده و پنالتی می داده

بخشی از حرف های او در این رابطه اینطور بود:« در سال های اخیر اتفاقاتی افتاد و رسما اعلام شد. بازیکنی که عمدا گل بخورد و بازیکنی که عمدا پنالتی بدهد.»

سرپرست به کاپیتان معروف تیم ملی گفته به داور چک دادیم

او سپس با تاکید بر این نکته که در رسانه ملی حرف می زند، با اشاره به یکی از کاپیتان های تیم ملی طی سالیان اخیر بیان کرد: « یک مثال می زنم که برنامه شما بامزه تر هم بشود و با واقعیت هم منطبق شود. در آن پرونده معروف ما یکی از ملی پوشان معروف را آوردیم. گفت ما تیممان مسابقه داشت. سرپرست ما به من کاپیتان گفت، به داور چک داده ایم. این ها را در رسانه ملی می گویم. این ها ثبت شده ، ضبط شده، صورت مجلس شده و امضا شده در پرونده هستند.»

گفت اگر عرضه داشتیم کاری نمی کند ولی اگر نبردیم ....

او ادامه داد: « گفتند ما به داور چک داده ایم و قرار است این کار را بکند. تا دقیقه ۸۰ قرار نیست هیچ کاری بکند. اگر ما با عرضه خودمان بازی را بردیم که بردیم ولی اگر نبردیم از دقیقه ۸۰ تا ۹۰ داور یک پنالتی برای ما بگیرد.»

داور گفت فلان فلان شده توپ را به محوطه جریمه برسان

عضو سابق کمیته انضباطی اینطور در رابطه با ادامه ماجرا صحبت کرد و افزود:« جالب است. شاید بعضی ها خنده شان بگیرد. این بازیکن نوشت و امضا کرد. گفت دقیقه ۸۳ بود؛ بازی مساوی بود که داور به سمت من آمد که کاپیتان تیم بودم. گفت حرف بدی هم به من زد که کاپیتان تیم بودم. گفت فلان فلان شده عجله کن وقت نیست، توپ را به محوطه جریمه برسان. گفت ما توپ را فرستادیم و توپ روی هوا بود که داور پنالتی گرفت و بازی را بردیم.»

شاه محمدی در ادامه حرف هایش به پرونده دیگری هم در رابطه با تبانی اشاره کرد و یادآور شد:« ارکان تشکیل دهنده فوتبال همین ها یعنی مربیان و بازیکنان و مدیران هستند. یک پرونده دیگر هم اینطور بود که مدیرعامل یک باشگاه بزرگ به مدیرعامل باشگاه دیگر می گوید شما که برایتان فرقی نمی کند؛ بازی را به ما ببازید و ۵۰ میلیون به شما می دهیم. مدیرعامل می گوید من زیر بار نرفتم ولی رفتند و دروازه بان ما را خریدند.»

منبع: ورزش3

ارسال نظر