|
کدخبر: 98928

نگاه تمام دنیا به بوندسلیگاه خواهد بود

تونی کروس ستاره آلمان رئال معتقد است که اگر بوندسلیگا نتواند فصل را به اتمام برساند، برای دیگر کشور‌ها این کار غیرممکن خواهد بود.

ورزش نگاه تمام دنیا به بوندسلیگاه خواهد بود

از فردا قرار است بوندسلیگا از سر گرفته شود و نگاه تمام دنیا به آلمان خواهد بود. در واقع بوندسلیگا اولین لیگ بزرگ و معتبر اروپایی است که رقابت‌ها را پس از شیوع کرونا از سر می‌گیرد و می‌تواند الگویی مناسب برای دیگر کشور‌ها باشد.

تونی کروس ستاره آلمانی رئال که به تازگی تمرینات را در کنار دیگر بازیکنان شروع کرده، در مورد از سرگیری بوندسلیگا گفت: اینجا نگاه همه به بوندسلیگاست و این حس وجود دارد که اگر در آلمان نتوانند کار را به اتمام برسانند، هیچ کشوری قادر نخواهد بود لیگ خود را تمام کند. آلمان از حیث تعداد مبتلایان کرونا و تلفات، بهترین آمار را دارد و اگر آنجا نتوان فوتبال را به پایان رساند، از چه کشوری می‌توان چنین توقعی داشت؟ نگاه همه ما به آلمان است و منتظر نتیجه کار خواهیم ماند.

کروس در مورد از سرگیری تمرینات رئال گفت: در دوران قرنطینه تمرینات را در خانه و بر اساس دستورات مربیان انجام می‌دادیم. آن دوران مثل تعطیلاتی درازمدت بود. البته می‌دانستیم که بالاخره روزی تمرینات شروع می‌شوند. حالا کار را از صفر شروع کرده ایم و یک پیش فصل ۴ یا ۵ هفته‌ای خواهیم داشت. نحوه تمرینات ما مثل تمرین تیم‌های آلمانی است که ابتدا در گروه‌های کوچک کار را شروع کردند و سپس همه چیز به روال عادی برگشت. ما فقط دیرتر از آن‌ها استارت زدیم.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر