|
کدخبر: 310637

دلیل اخراج هاشمی نسب در بازی با هوادار

دلیل اخراج مهدی هاشمی‌نسب از نیمکت استقلال در بازی مقابل هوادار تهران مشخص شد.

ورزش دلیل اخراج هاشمی نسب در بازی با هوادار

بازی استقلال و هوادار که شروع شد طبق معمول همیشه مهدی هاشمی‌نسب همراه سایر اعضای کادرفنی استقلال روی نیمکت نشست، اما هنوز چند دقیقه‌ای نگذشته بود که ناظر بازی (عباس تیموری) و همچنین سهیل مهدی (مسئول برگزاری مسابقات لیگ) از حضور هاشمی‌نسب روی نیمکت استقلال جلوگیری کردند و این مربی را مجبور کردند از پشت نیمکت استقلال بازی را دنبال کند.

در همین حین شاهدان ماجرا می‌گویند که هاشمی‌نسب خطاب به سهیل مهدی می‌گوید: «آقای مهدی می‌دانم چه کسی خط داد و به شما زنگ زد که من روی نیمکت استقلال نباشم.» بعد از این هم نیمکت را ترک می‌کند! اما در موقع انجام مسابقه کسی متوجه نمی‌شود بین هاشمی‌نسب و سهیل مهدی چه گذشته است تا اینکه بازی تمام شد و هاشمی‌نسب در بین خبرنگاران قرار گرفت. هاشمی‌نسب در جمع خبرنگاران گفت: «سهیل مهدی با یک تلفن من را از روی نیمکت بلند کرد، می‌دانم آن فرد چه کسی بود که از آقای مهدی خواست که من روی نیمکت استقلال ننشینم.»

 ماجرای اخراج هاشمی‌نسب از نیمکت استقلال بهانه‌ای شد تا روز گذشته به سراغ سهیل مهدی رفته تا از او در خصوص علت اخراج هاشمی‌نسب از روی نیمکت پرس و جو کنیم. در وهله اول این سؤال را از مسئول برگزاری مسابقات پرسیدیم که چرا هاشمی‌نسب را از نیمکت استقلال اخراج کرده است و او در پاسخ گفت: «نگویید سهیل مهدی، هاشمی‌نسب را از نیمکت کنار گذاشت. با این واژه‌ها افراد را مقابل هم قرار ندهید. قوانین برگزاری مسابقات ایجاب می‌کند افرادی که در لیست یک تیم نیستند اجازه حضور در بازی را نگیرند. باشگاه استقلال ایشان را در لیست بازی نگذاشته بود.» گفته می‌شود که هاشمی‌نسب وقتی از نیمکت اخراج شد خطاب به شما گفته است می‌دانم از کجا خط گرفته‌ای که من را اخراج کنی؟! مهدی در این خصوص می‌گوید: «من از هیچ جا خط نمی‌گیرم. قوانین را سهیل مهدی طراحی نکرده است، بلکه این قوانین تصویب شده و ما مسئول اجرایی آن هستیم.» پس چرا در بازی‌های قبلی هاشمی‌نسب روی نیمکت نشست؟ اگر کارت بازی‌اش صادر نشده قطعاً باید در آن بازی‌ها هم از حضورش ممانعت می‌شد. سهیل مهدی در پاسخ می‌گوید: «باید ببینیم مسئول برگزاری آن مسابقات چه کسانی بودند اگر اجازه داده بودند آقای هاشمی‌نسب روی نیمکت بنشیند قطعاً با آنها برخورد می‌کنم و چند جلسه‌ای از حضور در بازی‌ها محروم می‌شوند.» بعد از سهیل مهدی سراغ عباس تیموری، ناظر بازی رفتیم، همان فردی که کنار نیمکت استقلال رفت و به مربی این تیم گفت تو مجوز حضور روی نیمکت را نداری. تیموری در پاسخ به اینکه چرا از حضور هاشمی‌نسب روی نیمکت استقلال جلوگیری کرد؟ گفت: «ایشان کارت بازی را نداشتند و طبق قانون نمی‌توانستند در کنار مربیان دیگر استقلال روی نیمکت بازی بنشینند.» اما هاشمی‌نسب در بازی‌های قبلی روی نیمکت استقلال حضور داشت مگر می‌شود در آن بازی کارتشان صادر شده باشد اما در بازی با هوادار کارت نداشته باشد؟

 تیموری در این خصوص اینطور توضیح داد: «من در آن بازی‌ها مسئول نبودم اما در بازی با هوادار من به عنوان ناظر بازی وظیفه داشتم از حضور ایشان روی نیمکت جلوگیری کنم چون آی دی کارت نداشتند. فکر می‌کنم باید از باشگاه استقلال بپرسید که چرا کارت ایشان صادر نشده است.» اما در بازی‌های قبلی ایشان روی نیمکت حضور داشتند. تیموری در این خصوص گفت: «این را باید مسئولان برگزاری آن مسابقات جواب دهند. ما با آقای هاشمی‌نسب خصومتی نداریم و امیدواریم کارت بازی‌شان صادر شود تا روی نیمکت بنشینند. اما در بازی با هوادار ایشان آی دی کارت نداشتند ضمن اینکه در لیست استقلال هم نبودند و باید طبق قوانین روی نیمکت نمی‌نشستند.»

ماجرای نداشتن آی دی کارت هاشمی‌نسب در بازی استقلال و هوادار از آن دسته اتفاقات عجیبی است که سؤالات زیادی را در ذهن مخاطب به وجود می‌آورد. به راستی چه می‌شود که در بازی ششم استقلال مسئولان مسابقات سازمان لیگ یادشان افتاده مربی استقلال در لیست نیست و کارت بازی برایش صادر نشده است؟!

منبع: شما نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها