|
کدخبر: 308660

۲ مدال طلا در انتظار کشتی فرنگی ایران

۲ نماینده ایران در روز پایانی کشتی فرنگی بازی های آسیایی با شکست رقبایشان راهی فینال شدند.

ورزش ۲ مدال طلا در انتظار کشتی فرنگی ایران

در ادامه رقابت های روز دوم و پایانی کشتی فرنگی بازی های آسیایی ۲۰۲۳ در هوانگژوی چین، محمدهادی ساروی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده یک طلا و ۲ برنز جهان و یک برنز المپیک، در نخستین مبارزه خود مقابل رستم آساکولوف کشتی گیر پا به سن گذاشته ازبک و دارنده مدال های نقره و برنز جهان با روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

ساروی در دومین مبارزه و در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف اوزور ژوژوپبیکف از قرقیزستان رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

ساروی در نیمه نهایی نیز در همان وقت نخست با امتیاز عالی ۸ بر صفر مقابل اسلام اومایف از قزاقستان با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد. ساروی در فینال مقابل یی منگ لی از چین به میدان می رود.

امین‌میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان، در نخستین مبارزه مقابل پانفوئک از تایلند به روی تشک رفت و در پایان در همان تایم نخست با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید. میرزازاده در دومین مبارزه نیز مقابل کورایف از ترکمنستان ۹ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

دیدارهای فینال و رده بندی دو وزن پایانی این مسابقات از ظهر امروز پنج شنبه برگزار می شود.

میرزازاده در نیمه نهایی نیز مقابل علیخان سیزداکوف از قزاقستان با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و راهی فینال شد. میرزازاده در فینال مقابل ژی منگ از چین مبارزه می کند.

فرنگی کاران ایران در روز نخست این مسابقات صاحب ۲ مدال نقره و یک برنز شدند.

منبع: مشرق

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها