|
کدخبر: 306045

کیهانی: هرگز قول نمی‌دهم اما تلاش می‌کنم در هانگژو مدال بگیرم‌

عضو تیم ملی دوومیدانی ایران درخصوص میزان آمادگی خود برای حضور در بازیهای آسیایی هانگژو صحبت کرد.

ورزش کیهانی: هرگز قول نمی‌دهم اما تلاش می‌کنم در هانگژو مدال بگیرم‌

حسین کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص کیفیت مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی اظهار کرد: این مسابقات در تقویم فدراسیون دوومیدانی بود ولی احساس می‌کنم برای برگزاری این رویداد برنامه‌ریزی خوبی انجام نشده بود. کیفیت مسابقات هم چندان بالا نبود چون اکثر ورزشکاران در ماده‌های مختلف پیش‌تر خودشان را در مسابقاتی مانند لیگ و یا جایزه بزرگ خودشان را محک زده بودند به همین خاطر استقبال خوبی نشده و کیفیت مسابقات خیلی بالا نبود.

وی افزود: اما در مجموع از فدراسیون بابت برگزاری مسابقات تشکر میکنم. فرصت خوبی بود خودم را محک بزنم البته در ماده های غیر تخصص خودم مانند دو ۴۰۰ متر با مانع شرکت کردم و تصمیم داشتم با این کار سرعت خودم را برای حضور در بازیهای آسیایی هانگژو تقویت کنم.

قهرمان بازیهای آسیایی جاکارتا در ادامه درخصوص حضورش در بازیهای هانگژو بعد از ‌چهار سال محرومیت گفت: خدا را از این بابت شاکرم ولی شروع‌ام در فصل هم همراه با چالش بود. ابتدای فصل دوقلوی هر دو پایم دچار گرفتگی عضله شد و بیشتر درگیر درمان آسیب دیدگی ام بودم. نیم فصل دوم لیگ شرایطم بهتر شد و نتیجه آن را هم در پایان لیگ دیدیم.

کیهانی اضافه کرد: هیچکس نمی‌تواند قول صد درصد کسب مدال بدهد من هم قولی نمی‌دهم. دوره گذشته هم قولی ندادم ولی مدال طلا گرفتم. این دوره رقبای سختی دارم دو رقیب من از ژاپن هستند که هر دو در فینال جهانی حضور داشتند که رکوردها زیر ۸ دقیقه دارند. البته من هم بیکار نشستم‌ و تلاش می‌کنم برای کسب بهترین مدال‌. شرایط خوبی دارم و فدراسیون هم به خوبی حمایت می‌کند.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها