|
کدخبر: 302948

نکونانم تکلیف وینگر خارجی را روشن کرد

در اقدام و اتفاقی عجیب یکبار دیگر کانال رسمی باشگاه استقلال از بازگشت رمضانی درست یک روز بعد از خداحافظی با او خبر داده و اعلام کرد این بازیکن قرار است عصر روز سه‌شنبه در تمرینات آبی‌پوشان حاضر شود.

ورزش نکونانم تکلیف وینگر خارجی را روشن کرد

سایت رسمی باشگاه استقلال دوشنبه عصر خبر از خداحافظی با آرمان رمضانی یکی از مهاجمان این تیم با وجود داشتن یک سال دیگر از قرارداد وی با استقلال داده و برای این بازیکن بلندقامت آرزوی موفقیت کرد، این درحالی است که رمضانی دوشنبه‌ شب در یکی از برنامه‌های تلویزیونی حاضر شده و به مرور خاطرات و گل‌های خود در مدت زمان حضور حضورش در استقلال پرداخته و مفصل درباره این موضوع صحبت کرد. با این حال روز گذشته در اقدام و اتفاقی عجیب یکبار دیگر کانال رسمی باشگاه استقلال از بازگشت رمضانی درست یک روز بعد از خداحافظی با او خبر داده و اعلام کرد این بازیکن قرار است عصر روز سه‌شنبه در تمرینات آبی‌پوشان حاضر شود.

نکته قابل‌توجه اینکه ابهام‌ها و شبهاتی در مورد این رفت و بازگشت ۲۴ ساعته به گوش می‌رسد اما طبق شنیده‌های خبرنگار بعد از اینکه چند بار درخواست‌های جواد نکونام برای جذب مهاجم خارجی این تیم توسط علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی استقلال نادیده گرفته می‌شود درنهایت برای نکونام چاره‌ای جز بازگشت آرمان رمضانی باقی نمانده و او به‌اجبار حاضر می‌شود تا یک بار دیگر این مهاجم شمالی به استقلال بازگشته و طبق قرارداد گذشته یک فصل دیگر در خدمت این تیم باشد.

نکته قابل‌توجه اینکه طی این مدت اخیر جواد نکونام نام چند مهاجم و وینگر خارجی را به علی خطیر برای مذاکرات باشگاه با آنها ارائه داده اما مشخص نیست چرا و به چه دلیل مذاکرات هر بار متوقف شده و درنهایت منجر به نتیجه نشده است. همین ماجرا باعث می‌شود نکونام فعلا قید جذب مهاجم خارجی را زده و یک سهمیه از لیست بزرگسالان خود را به آرمان رمضانی اختصاص بدهد. به این ترتیب به نظر می‌رسد با این اتفاق فعلا حضور مهاجم خارجی در استقلال منتفی شده و آبی‌ها باید با بضاعت فعلی خود فصل جدید را آغاز کنند.

منبع: فرهیختگان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها