|
کدخبر: 301630

دردسر جدید برای ستاره پرسپولیسی ها

امیر قلعه‌نویی هر تصمیمی در مورد هافبک پرسپولیس بگیرد، به او حمله خواهد شد.

ورزش دردسر جدید برای ستاره پرسپولیسی ها

شاید خردادماه، زمانی که امیر قلعه‌نویی در تصمیمی عجیب در حال خط‌زدن اسم میلاد سرلک از فهرست تیم ملی بود، حتی تصورش را هم نمی‌کرد این موضوع تبدیل به چنین داستان پیچیده‌ای شود. سرلک که فروردین و در نخستین فهرست امیر برای ۲بازی دوستانه با روسیه و کنیا به اردو فرا خوانده شده بود، خرداد و برای حضور در تورنمنت کافا ناگهان از لیست تیم ملی خط خورد.

حذف نام سرلک در شرایطی بود که این بازیکن روزهای موفقی را در ترکیب پرسپولیس پشت سر می‌گذاشت و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مهره‌های این تیم، موفق به ثبت دبل قهرمانی شد. بنابراین کمتر کسی انتظار داشت او از تیم ملی خط بخورد و مثلا سعید مهری به تورنمنت کافا برود اما قلعه‌نویی با هر منطقی که بود، این تصمیم را گرفت و این آغاز یک دردسر بزرگ بود؛ پرونده‌ای با محوریت مشمول‌شدن هافبک پرسپولیس که کلی حساسیت درست کرده است.

داستان این است که اگر میلاد سرلک به اردوی تیم ملی در شهریورماه دعوت نشود، مشمول معافیت ملی‌پوشان نخواهد شد و باید عازم خدمت سربازی شود اما اگر در این فهرست قرار بگیرد، تا ۲سال دیگر می‌تواند خدمت سربازی‌اش را عقب بیندازد و در پرسپولیس توپ بزند. بنابراین سرنوشت یکی از مهم‌ترین مهره‌های پرسپولیس به‌دست قلعه‌نویی سپرده شده است.

روزهای پایانی هفته گذشته خبری روی خروجی برخی رسانه‌ها رفت که حکایت از دعوت قطعی سرلک به اردوی تیم ملی در شهریور داشت. این موضوع به سرعت واکنش‌های منفی از سوی هواداران رقبای پرسپولیس را به همراه آورد و نهایتا تیم رسانه‌ای فدراسیون آن را تکذیب کرد. با این همه، حدود یک‌ ماه دیگر بالاخره قلعه‌نویی باید تصمیمش را بگیرد؛ یا سرلک را دعوت می‌کند که در این صورت داد استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها و تراکتوری‌ها بلند می‌شود، یا قید این بازیکن را می‌زند که این تصمیم خشم پرسپولیسی‌ها را برخواهد انگیخت. همه اینها می‌توانست وجود نداشته باشد، اگر قلعه‌نویی در اردوی خرداد بیخود و بی‌جهت جای سرلک را به بازیکنان ضعیف‌تر نمی‌داد.

منبع: افکارنیوز
  • پارسوماش ارسالی در

    اینا همش مافیا بازی گروهبان قندعلی وباند کیسه کشش هست ب همراه جوادچکش میخوان پرسپ ولیس رو ب حاشیه ببرن ولی کور خوندن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها