|
کدخبر: 297708 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

چشمک پسر محبوب مجیدی به استقلال

تکلیف نیمکت استقلال دیر یا زود مشخص می شود اما مطلب مهم دیگری که ذهن هواداران این باشگاه را به خود مشغول کرده، موضوع نقل و انتقالات است. استقلال به وضوح در چند پست دچار ضعف است و این مسئله برکسی پوشیده نیست. یکی از این پست ها، سمت چپ خط دفاعی است.

ورزش چشمک پسر محبوب مجیدی به استقلال

پس از قطع همکاری ریکاردو ساپینتو با آبی های پایتخت، همگان منتظر تعیین سرمربی جدید هستند. مدیریت باشگاه استقلال تا به امروز گزینه های زیادی را مورد بررسی قرار داده است. مربیان داخلی و خارجی متعددی از روز نخست تا به اکنون به آبی ها لینک شده اما هنوز خبری از انتخاب نهایی نیست. حجت کریمی با انتشار یک استوری از طرفداران زمان خواست تا به دور از هیجان، به او چند روز فرصت دهند تا سکان دار جدید استقلال را معرفی کند.

خوان رامون لوپس یکی از گزینه های جدی باشگاه به شمار می رفت. او حتی به تهران نیز آمد و با مدیرعامل باشگاه مذاکره کرد ولی به توافق نهایی نرسید و ایران را ترک کرد. هنوز کسی متوجه این تصمیم حجت کریمی و دوستانش نشده است!

محمد ربیعی، ساکت الهامی و علیرضا منصوریان گزینه های داخلی مدیریت باشگاه برای نیمکت استقلال هستند اما جواد نکونام جدی ترین گزینه داخلی استقلال به حساب می آید. سرمربی سابق فولاد خوزستان از همیشه به نیمکت استقلال نزدیک شده بود اما در لحظه آخر موضوع بازگشت او منتفی شد. ظاهرا بحث جذب وریا غفوری توسط نکونام، برای کاپیتان اسبق تیم ملی مشکل ساز شده است. این موضوع حساسیت نهادهای نظارتی را دربر داشته است.

تمرین-استقلال

اولویت آبی‌ها در تابستان

تکلیف نیمکت استقلال دیر یا زود مشخص می شود اما مطلب مهم دیگری که ذهن هواداران این باشگاه را به خود مشغول کرده، موضوع نقل و انتقالات است. استقلال به وضوح در چند پست دچار ضعف است و این مسئله برکسی پوشیده نیست. آبی ها اگر مایل به رقابت نزدیک با مدعیانی چون پرسپولیس و سپاهان هستند، باید فکری به حال ترکیب خود کنند. یکی از این پست ها، سمت چپ خط دفاعی است.

سعید مراغه چیان، پیشکسوت باشگاه استقلال در این راستا گفت: « ساپینتو در بحث فنی ایراداتی هم داشت. برخی انتخاب های اشتباه در طول فصل، استقلال را اذیت کرد. به عنوان مثال عدم به کارگیری بازیکنان جوان و مستعدی نظیر ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی قابل توجیه نیست.»

او ادامه داد: «محمد نادری از نظر فنی و اخلاقی، بازیکن خوب و شاخصی محسوب می شود. من به شخصه جلالی را بهترین گزینه برای پست دفاع چپ می‌دانم. او به لحاظ سنی هم می تواند تا سال ها سمت چپ استقلال را بیمه کند. ای کاش در این فصل از او بیشتر بازی گرفته می‌شد. درصورت جدایی جلالی، نادری گزینه خوبی برای این پست است.»

جلالی-استقلال

جدایی ستاره مهجور استقلال در فصل گذشته

ابوالفضل جلالی ستاره مهجور استقلال در فصل گذشته بود. مربی پرتغالی به طور واضح اعتقادی به او نداشت و گفته می شود که حتی این مطلب را به صورت رودررو به بازیکن جوان آبی ها متذکر شده بود. جلالی پس از اتمام فصل قرارداد خود را به صورت یک طرفه فصل کرد و تصمیم عجیبی را اتخاذ کرد.

عزیززاده، کارشناس ورزشی در این ارتباط اظهار کرد: «ابتدا باید یک دروازه بان خوب و نامی برای رقابت با حسینی جذب شود. ابوالفضل جلالی هم باید حفظ شده و قراردادش تمدید شود. در صورت خروج جلالی، محمد نادری یک مورد خوب برای جایگزینی جلالی به حساب می‌آید.»

او در ادامه خاطرنشان کرد: «جذب بازیکنانی نظیر علی کریمی و امید ابراهیمی را به فال نیک می‌گیرم. استقلال به هافبک‌هایی نیاز دارد که قدرت فرماندهی و ایجاد نظم در میانه زمین را داشته باشند. متاسفانه استقلال در فصل قبل، از نبود یک هافبک باتجربه و کارآمد رنج برد.»

نادری-و-مجیدی

تمایل نادری به بازگشت

محمد نادری، ستاره محبوب فرهاد مجیدی است که سابقه عضویت در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد. در فصل گذشته هم زمزمه هایی مبنی بربازگشت این بازیکن به استقلال شنیده می شد اما ساپینتو سلمانی و جلالی را به او ترجیح داد. مدافع ۲۶ ساله قصد دارد به جای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم ترکیه، فوتبال خود را در ایران ادامه داده و به این ترتیب شانس حضور در تیم ملی را نیز به دست آورد. بسیاری از کارشناسان فوتبال بر این باور هستند که نادری از آن دست بازیکنانی است که هنوز به حق خود در فوتبال ملی نرسیده است.

شنیده ها از آن حکایت دارد که محمد نادری به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده که تمایل زیادی برای پوشیدن دوباره لباس استقلال دارد. در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر علاقه پرسپولیس به این بازیکن هم شنیده شد اما با توجه به گفت و گوهای قبلی نادری، بعید به نظر می رسد که او پرسپولیسی شود. دوستان نزدیک نادری به استقلالی بودنش اشاره کرده و مدعی شدند که او از انتخاب پرسپولیس در گذشته به نوعی پشیمان است.

  • کیسه ی شش سوراخه ارسالی در

    نادری همزیاد روش ****

  • ناشناس ارسالی در

    نادری با غیرت

  • بختیاری ارسالی در

    مراغه چیان حان لطفا نظرنده جلالی یه بیما رروانیه وبدرد استقلال نمیخوره وخودسلمانی ازاون بهتره وحالا حتما دلالها مبخان ناد ری رو ببارن ونادری هم بدنیست اما تاسرمرب ی کی باشه وبررگان استقلال اول کمک کنند ت اعلی دایی به استقلال بیاید بقبه مسائل حل میشود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها