|
کدخبر: 297476

پاسخ دندان‌شکن تاج به قراردادهای دلاری

رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با درج مبالغ ارزی در قرارداد بازیکنان داخلی، بیان کرد: این موضوع کاملا مغایر با قانون است؛ هیچ شکی در تخلف بودن پرداخت ارزی قراردادهای بازیکنان داخلی وجود ندارد و موضع گیری فدراسیون در این رابطه کاملا شفاف است.

ورزش پاسخ دندان‌شکن تاج به قراردادهای دلاری

مهدی تاج روز پنجشنبه با تاکید بر اینکه ضوابط دولت، ضوابط فدراسیون فوتبال نیز است، اظهار کرد: این موضوع نه تنها هیچ مغایرتی با قوانین بین المللی ندارد بلکه یک بحث حاکمیتی است.

وی ادامه داد: چگونگی اجرای ممنوعیت عقد قرارداد دلاری با ورزشکاران و مربیان خارجی نیازمند یک مکانیزم است تا دستور دولت در این رابطه اجرایی شود.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین در رابطه با درج مبالغ ارزی در قرارداد بازیکنان داخلی، بیان کرد: این موضوع کاملا مغایر با قانون است؛ هیچ شکی در تخلف بودن پرداخت ارزی قراردادهای بازیکنان داخلی وجود ندارد و موضع گیری فدراسیون در این رابطه کاملا شفاف است.

وی ادامه داد: هیچ بازیکن داخلی حق ندارد تقاضای پرداخت دلاری قرارداد خود را داشته باشد و هیچ باشگاهی نیز حق ندارد به صورت دلاری قرارداد بازیکنان داخلی را پرداخت کند؛ این مورد خلاف قوانین جمهوری اسلامی و فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود و در برخورد با متخلفین تعارفی نخواهیم داشت.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها