|
کدخبر: 297346

خداحافظی ستاره پرسپولیس قطعی شد؟

اولین بازیکن خارجی که جداییاش از پرسپولیس قطعی و به نوعی زودتر از بقیه خداحافظی کرد، شیخ دیاباته بود. قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیس به پایان رسید و او در زمان پایان لیگ با هیچ چراغ سبزی برای ادامه همکاری مواجه نشد.

ورزش خداحافظی ستاره  پرسپولیس قطعی شد؟

این بازیکن البته توانسته بود با چند گل سه امتیازی و ارزشمند در مسیر قهرمانی سرخ‌ها تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارد اما آنطور که کادر فنی و هواداران این تیم انتظار داشتند حضوری موثر و البته یکنواخت را در این تیم تجربه نکرد. گفته می‌شود قرارداد شیخ دیاباته در زمان عقد قرارداد به شکلی بوده که شرایط احتمالی مصدومیت‌های او و تعداد بازی  نیز در آن در نظر گرفته شده بود و به واسطه این موضوع اکنون از نظر فشار مالی شرایط برای سرخ‌ها سخت نخواهد بود. از قبل هم پیش بینی میشد شیخ دیاباته را باید با این شرایط سنی و بدنی اولین خروجی قطعی پرسپولیس قلمداد کرد و او در فهرست لیگ بیست و سوم سرخ‌ها نخواهد بود.

اما دومین خروجی این تیم هم یک مهاجم خارجی است. لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس در لیست فصل آینده یحیی گل محمدی قرار نداشته و باشگاه باید با او تسویه حساب کند. گرچه سرمربی پرسپولیس در سفر خارج از کشور به سر می برد اما با رضا درویش درارتباط است و این موضوع را ظاهرا به او هم گفته است.

البته هنوز یک سال از قرارداد یک سال و نیمه پریرا باقی مانده و باشگاه پرسپولیسبه دنبال فسخ توافقی و جدایی مسالمت آمیز  با مهاجمی است که گفته میشود قرارداد فصل آیندهاش نزدیک به ۷۰۰ هزار دلار  است.

 

 

 

منبع: فرتاک نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها