|
کدخبر: 294776

AFC پرسپولیس را غافلگیر کرد

قهرمانی پرسپولیس در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بازتاب داشت. AFC در این باره نوشت: پرسپولیس در رقابتی حساس با سپاهان، پانزدهمین قهرمانی در لیگ برتر ایران را با یک امتیاز بالاتر از سپاهان به دست آورد.

ورزش AFC پرسپولیس را غافلگیر کرد

قهرمانی پرسپولیس در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بازتاب داشت. AFC در این باره نوشت: پرسپولیس در رقابتی حساس با سپاهان، پانزدهمین قهرمانی در لیگ برتر ایران را با یک امتیاز بالاتر از سپاهان به دست آورد. تیم تهرانی با ۶۶ امتیاز به کار خود در این فصل پایان داد.

پرسپولیس که فصل گذشته از ششمین قهرمانی متوالی منع شد و استقلال توانست به ۵ دوره قهرمانی پیاپی این تیم پایان دهد، در دیدار مقابل نساجی مازندران برنده شد تا جام قهرمانی را به دست بیاورد.

آنها شروعی سریع داشتند و در دقیقه ۳ توسط علی نعمتی پیش افتادند و سعید صادقی در دقیقه ۲۸ برتری تیم خود را دو برابر کرد.  سروش رفیعی (۷۵) و میلاد سرلک (۷۸)  گل های بعدی را به ثمر رساندند تا قهرمانی این تیم قطعی شود.

سپاهان با وجود پیروزی ۲-۱ مقابل مس کرمان به نایب قهرمانی بسنده کرد و استقلال با ۶۲ امتیاز پس از شکست ۷-۱ تراکتورسازی در رده سوم قرار گرفت.

منبع: ايسنا
  • تاجی شرمسارم ارسالی در

    ای اف سی تبریک گفت ولی تاج هنوز تو فکر ش له زرد و کیسه است خدایا چه خدایی هستی تو که جواب دشمنان رو دقیقه یک بازی نساجی ب هشون نشون دادی من از بابت پاک ترین قهرما نی خوشحال نیستم که از بابت سوزش افرادی ب ی وجدان دروغگو مثل روزبه چشمی هوادارن کی سه و توتونچی و میر و بصیرت و سید صالحی و مدیر روابط عمومی شله زرد و بیانه نویسان زحمت کش کیسه و هوادارن موقت تیم های پیک ان گل گهر و نساجی که این سه هفته آخر طرف دارانشان شده بودند ،خوشحالم و اتحاد کیسه و شله زرد و شارلاتانیزم آقایان در دقیق یک بازی امضا شد خدایا ازت بابت پاک ترین قهرمانی متشکریم و از سوزش و ناراحتی افر اد بالا بسیار ازت تشکر میکنیم و یاری خود ت جام حذفی که اگر خدا بخواد کیسه ايشالا بیاد فینال بازم درستش میکنیم

    • ناشناس ارسالی در

      بابا خفه لنگی. خنده دارتر ازین نمیشه گفت. پاک ترین قهرمانی. حالا خوبه فیلمش ده بار از تلویزیون پخش شده.

  • ناشناس ارسالی در

    لنگ قهرمان نشد بلکه کارمندان فاسد فرشین قهرمان کردند
    قهرمانی پاکم آرزوست

  • بیطرف ارسالی در

    سلام. برید تو کل ایران یه دوری بزنید ببینید پیروزی قهرمان شده یا نه؟ مردم شعور دارن عقل دارن. کجای دنیا میزبان با میهمان جاشون عوض شده. درسته اشتباهات داوری هست ولی برای همه تیمها بود برا ۱۶ تا تیم غیر عمد یا به ضرر یا نفع اشتباه بوده . ولی فقط برا پیروزی تو کورس قهرمانی اشتباه به عمد به نفعش بوده. بازی پیکان ۴ مت فاصله دو بازیکن بود چطوری پنالتی شد یا پشت هجده قدم کجای دنیا پنالتیه. خوشحالیم که اون طرفدارای پیروزی که شعور دارند و وجدان دارند. خودشون هم قبول دارند. اونی هم که خوابه خودش را به خواب بزنه و خوشحالی کنه.

    • لعنت بر دروغگو ارسالی در

      بیطرف دروغگو . اسم تیم پرسپولیس است . خو به بگن دوچرخه سواران یا سیمان (شله زرد) یا گاوآهن تبریز .

  • ناشناس ارسالی در

    بر همگان پوشیده نیست که این جام را به نا حق و با خطای ناجوانمردانه بر روی یکی از بهترین بازیکنان استقلال( یامگا) و همچنین ناداوری های موجود بخصوص در بازی دربی بدست آورده اید.
    ولی در بازی‌های آسیایی و با وجود وی ای آر لنگیها باید این بردهای مسخره را در خواب ببینند.

    • ناشناس ارسالی در

      فعلا کیسه کشان خواب قهرمانی لیگ برتر رو میبینن

  • شیشتقلال شلهزرد ارسالی در

    خدایا مرسی بابت رو سیاهی دشمنان پرسپولیس کبیر

  • ناشناس ارسالی در

    تاحالامردم فکر میکردن لنگیا خودشونو به خ ریت زدن، ولی الان متفق‌القول فهمیدن اینا خرن😁😁😁همینکه به خودت فشار میاری وپاک پا ک میکنی همین بست هست😁😁😁

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها