|
کدخبر: 290283

می‌دانستم ایران ما را غافلگیر نمی کند

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه گفت: می‌دانستم ایران ما را از نظر تاکتیکی و فنی غافلگیر نمی‌کند ولی به بازیکنانم بابت سخت بودن مسابقه هشدار داده بودم.

 تیم ملی فوتبال روسیه در فیفادی ماه مارس دو مسابقه دوستانه مقابل ایران و عراق انجام داد. روسیه ابتدا سوم فروردین در ورزشگاه آزادی تهران برابر ایران به تساوی ۱ - ۱ رسید و در ادامه از عراق میزبانی کرد و با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد.

«والری کارپین» سرمربی روسیه که به ویژه پس از تساوی برابر ایران تحت فشار شدید رسانه‌ها و کارشناسان روس قرار داشت، با اتمام این دو مسابقه دوستانه تحلیل کامل‌تری از شرایط تیمش ارائه داد و مدعی شد قبل از بازی با ایران به بازیکنانش گفته بوده که از نظر تاکتیکی و تکنیک غافلگیر نمی‌شوند چون سرمربی ایران اخیراً انتخاب شده بود با این حال بازیکنانش پس از پایان بازی اعتراف کرده‌اند که دیدار دشواری پشت سر گذاشته‌اند.

کارپین در پاسخ به این سئوال که پس از بازی با ایران و عراق چقدر از نتایج این اردو راضی است؟ گفت: اگر در مورد اعداد روی تابلو صحبت می‌کنیم، البته که دوست داشتم نتایج بهتر باشد. بعد از آنکه گل اول را در هر دو بازی به ثمر رساندیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. ما موقعیت‌هایی برای این کار ایجاد کردیم.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها