|
کدخبر: 286898

ستاره استقلالی ها همچنان دور از بازی!

از جمله بازیکنان تیم استقلال که در هفته های اخیر خبری از او در لیست بازیکنان استقلال نیست هافبک اصفهانی آبی پوشان است.

ورزش ستاره استقلالی ها همچنان دور از بازی!

مهدی مهدی پور بازیکن ۲۸ ساله استقلال از روزهای پیش از دیدار استقلال مقابل سپاهان در ابتدای دور برگشت دیگر در مسابقات استقلال شرکت نکرد!

در ارتباط با دلیل غیبت این بازیکن عنوان می‌شود که مهدی پور مصدوم است اما درباره علت مصدومیت او هنوز صحبت واضح و مشخصی از سوی کادرفنی – پزشکی – بیان نشده است!

با این وجود گروه دیگری از نزدیکان به باشگاه صحبت های دیگری در این باره مطرح می کنند. برخی افراد نزدیک به باشگاه استقلال درباره نزدیکی و رفاقت مهدی پور با سیاوش یزدانی این موضوع را مطرح کرده‌اند که ظاهراً سرمربی پرتغالی استقلال نسبت به برخی رفتارهای مهدی‌پور در هفته های گذشته رضایت کامل نداشته و معتقد است این بازیکن دیگر به درد استقلال و تیمش نمی‌خورد. این بحث، در صحبتهای خودمانی برخی از اعضای هیأت مدیره با هوادارانی که دور و بر تیم هستند نیز درمیان گذاشته شده که باشگاه هم دل خوشی از این بازیکن ندارد!

مهدی مهدی پور از جمله بازیکنان مؤثر در کسب عنوان قهرمانی فصل گذشته استقلال بود که علاوه بر کارشناسان فوتبالی – به ویژه استقلالی‌ها – فرهاد مجیدی سرمربی فصل قبل این تیم نیز در این باره بارها به این موضوع اشاره کرد.

مهدی پور در ابتدای فصل جاری افت محسوسی داشت که خودش علت آن را خط خوردن از اردوی تیم ملی – بعد از جدایی اسکوچیچ و آمدن کی روش – عنوان کرد اما در ادامه کم کم روند رو به رشد خودش را آغاز کرد ولی با این وجود در فصل جاری هنوز نتوانسته به آن شکلی که هواداران و کادرفنی انتظار دارند بدرخشد. گرچه او در ۱۹ بازی این فصل استقلال در ۱۵ دیدار به مدت ۱۱۶۱ دقیقه در ترکیب بوده که از این تعداد او در ۱۳ بازی از ابتدا در ترکیب بوده و در ۲ بازی از روی نیمکت به تیم اضافه شده است.

در همین ارتباط گفته می شود برخی اظهار نظرهای شخصی مهدی پور در ماه‌های گذشته در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نیز از جمله دلایل انضباطی است که ظاهراً موجب شده تا مدیران باشگاه استقلال نسبت به برخی از رفتارهای این بازیکن رضایت نداشته باشند.

با این همه در روزهایی که مهدی پور در ترکیب استقلال حضور ندارد این تیم با بهره‌گیری از دیگر هافبک های میانی تیمش از جمله روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس و سایر بازیکنانش توانسته در سه بازی متوالی سه پیروزی و ۹ امتیاز کسب کند و همچنین ۱۰ بار دروازه حریفان خود را ظرف ۳ مسابقه باز کند که نشان دهنده شرایط خوب این تیم در خط میانی است.

لازم به ذکر است؛ مهدی مهدی پور در ابتدای فصل جاری (تابستان امسال) در حضور مصطفی آجورلو مدیرعامل وقت باشگاه  قراردادش را تا پایان لیگ برتر بیست و سوم و تاریخ نهم تیرماه ۱۴۰۳ تمدید کرده و فعلا تا تابستان دو سال بعد بازیکن استقلال محسوب می شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها