|
کدخبر: 277122

نظر شروین درباره عملکرد پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان گفت: به نظرم پرسپولیس در این فصل قدرتمند‌تر و پرمهره‌تر از فصل گذشته است.

ورزش نظر شروین درباره عملکرد پرسپولیس

شروین بزرگ در مورد وضعیت تیم مس کرمان اظهار داشت: بعد از اینکه دو هفته باختیم و خوب نتیجه نگرفتیم مقابل نفت آبادان به پیروزی رسیدیم تا شرایط تیم و بازیکنان خیلی خوب شود. البته مقابل آلومینیوم اراک بازی خوبی انجام ندادیم ولی در بازی با هوادار به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم و حتی می‌توانستیم آن بازی را ببریم. 

وی با اشاره به بازی پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خوب و قدرتمندی است که در ورزشگاه آزادی به هیچ تیمی باج نمی‌دهد با این حال تلاش می‌کنیم که با امتیاز به کرمان برگردیم. 

مهاجم مس کرمان در مورد عملکرد خودش گفت: من فصل گذشته در تیم نفت آبادان حضور داشتم و ۴ گل برای این تیم زدم اما این فصل هنوز آنطور که باید و شاید از عملکرد خودم رضایت ندارم. فصل گذشته ما با صنعت نفت توانستیم پرسپولیس را هم شکست بدهیم. در این فصل هم با مس کرمان مقابل تیم‌های بزرگ و مدعی فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاریم. مقابل استقلال، گل‌گهر و فولاد خوب بازی کردیم و امیدواریم این هفته هم با پرسپولیس دست پر از میدان خارج شویم و فوتبال خوبی ارایه بدهیم.

بزرگ در مورد اینکه پرسپولیس در این فصل شرایط بهتری دارد یا فصل گذشته، گفت: به نظرم این فصل پرسپولیس تیم بهتر و قدرتمند‌تری شده است. نتیجه بازی را هم نمی‌توانم پیش بینی کنم اما قطعا برای موفقیت به میدان می‌رویم.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها