|
کدخبر: 270903

تاریخ سازی دختر وزنه‌بردار ایرانی با یک ترفند عجیب

پوپک بسامی، وزنه‌بردار دسته ۵۵ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران برای رسیدن به وزن مورد نظر خود در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی دست به یک حرکت جالب زد.

ورزش تاریخ سازی دختر وزنه‌بردار ایرانی با یک ترفند عجیب

در جریان بازی‌های کشور‌های اسلامی، پوپک بسامی نماینده دسته ۵۵ کیلوگرم تیم وزنه برداری بانوان کشورمان که در حرکت یکضرب با مهار وزنه ۷۱ کیلوگرم در جایگاه سوم این دسته قرار گرفته بود در دوضرب نیز توانست وزنه ۹۴ کیلوگرمی را مهار کرده و با مجموع ۱۶۵ کیلوگرم در جایگاه سوم جدول قرار گرفته و مدال برنز این دوره از بازی‌ها را به خود اختصاص دهد.

او در دوضرب ابتدا وزنه ۸۷ کیلوگرمی و سپس وزنه ۹۴ کیلوگرمی را بالا سر برد و، اما در سومین تلاشش موفق به مهار وزنه ۱۰۱ کیلوگرم نشد.

پوپک-بسامی

ترفند جالب دختر وزنه‌بردار ایرانی برای کاهش وزن

پوپک بسامی، وزنه‌بردار دسته ۵۵ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران برای رسیدن به وزن مورد نظر خود در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی دست به یک حرکت جالب زد. او که در روز‌های اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل و بمنظور جلوگیری از هدر رفتن انرژی به یک ترفند جالب روی آورد. او پیش از وزن‌کشی مو‌های خودش را کوتاه کرد تا به وزن مورد نظرش برسد!

ارسال نظر