|
کدخبر: 264383 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

دست پرورده منصوریان در یک قدمی پرسپولیس

یحیی گل محمدی برای تقویت خط دفاعی خود در فصل پیش رو، دست روی یک گزینه عجیب اما جذاب گذاشته است.

ورزش دست پرورده منصوریان در یک قدمی پرسپولیس

به گزارش گسترش نیوز؛ پرسپولیس با وجود فراز و نشیب های بسیار در لیگ بیست و یکم، در انتها رتبه ای بهتر از دومی عایدش نشد. قرمزها در شروع فصل چند بازیکن اصلی خود را از دست داده و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هم نتوانستن جایگزین های مناسبی را جذب کنند.

یحیی گل محمدی رضا اسدی را به امید پر کردن جای خالی احمد نوراللهی به پرسپولیس آورد ولی در این راه شکست خورد. او با خرید ۲ مدافع تاجیک و یک مهاجم ازبک، قصد تقویت ترکیبِ مدافع عنوان قهرمانی را داشت ولی عملکرد این بازیکنان نیز چنگی به دل نزد. حالا هر سه بازیکن مذکور در لیست مازاد آقای سرمربی قرار گرفته‌اند.

پرسپولیس در فصلِ واگذاری جام به رقیب سنتی، در چندین پست دچار سردرگمی و ضعف شدیدی شد. یکی از این پست ها دفاع چپ بود که در قیاس با سمت راست پرسپولیس، از اطمینان و قدرت مطلوبی برخوردار نبود.

سعید آقایی و علی شجاعی بازیکنان سمت چپ خط دفاعی سرخ ها در این فصل بودند که هر کدام به شکل چرخشی در ترکیب قرار می گرفتند. در این بین سهم سعید آقایی بیش از دیگری بود. آقایی دفعات بیشتری در جمع ۱۱ نفر اصلی قرار گرفت ولی بر خلاف توفیق نسبی در کارهای هجومی، در بخش تدافعی خیلی کارآمد نبود.

زکی-پور-گل-گهر

بنابراین یکی از اهداف اصلی یحیی در روزهای پیش رو، جذب یک مدافع چپ شاخص خواهد بود. یکی از این گزینه ها میلاد زکی پور بازیکن شمالی گل گهر است. مدافع سابق استقلال، در فصل گذشته بازی های نسبتا خوبی را در گل گهر انجام داد و همین مسئله سبب علاقه کادرفنی پرسپولیس نسبت به او شده است.

زکی پور ۲۷ ساله که سابقه حضور در استقلال تهران را نیز در کارنامه دارد، در دو فصل اخیر ۵۵ بازی برای آبی های سیرجانی انجام داده و موفق به زدن یک گل نیز شده است.

انتقال میلاد به پرسپولیس می تواند از آن دست انتقال های جذاب باشد که سر و صدای زیادی به پا کند. زکی پور روزی بازیکن استقلال بوده و کری خوانی های زیادی را نیز با طرفداران تیم رقیب داشته است. جذب مدافع نوشهری گل گهر تا به امروز با مخالفت عده زیادی از هواداران پرسپولیس رو به رو شده ولی ظاهرا تصمیم گل محمدی برای جذب او جدی است.

باید صبر کرد و دید که آیا مسئولان پرسپولیس انتقال شاگرد قلعه نوعی را در روزهای آتی نهایی می کنند یا در لحظات پایانی اتفاق دیگری رخ می دهد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها