|
کدخبر: 253319

علی دایی شایعات کراواتش در مراسم فیفا را تکذیب کرد

طی چند ساعت اخیر در کانال‌های ورزشی و بعضا سیاسی، شایعه‌ای مبنی بر درخواست سفیر ایران در قطر از علی دایی برای باز کردن کراوات قبل از حضور روی سن مراسم قرعه‌کشی فیفا، پخش شده است. دایی در این باره کامل توضیح داد.

ورزش علی دایی شایعات کراواتش در مراسم فیفا را تکذیب کرد

حضور علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی قطر به دعوت فیفا، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه و شبکه های اجتماعی داشت.

بازتاب مثبت این حضور افتخارآفرین علی دایی که یکی از مشاهیر بزرگ تاریخ فوتبال آسیا محسوب می‌شود، اخبار و تصاویر جذاب متعددی به دست رسانه‌ها داد، اما در این میان، برخی خبرسازی ها و حواشی عجیب و تایید نشده هم منتشر شد که حاکی از برخورد این چهره بین‌المللی ورزش ایران با سفیر کشورمان در دوحه بود.

طی چند ساعت اخیر در کانال‌های ورزشی و بعضا سیاسی، شایعه‌ای مبنی بر درخواست سفیر ایران در قطر از علی دایی برای باز کردن کراوات قبل از حضور روی سن مراسم قرعه‌کشی فیفا، پخش شده است. دایی در این باره کامل توضیح داد.

علی دایی: هیچ بحثی با سفیر ایران در قطر نداشتم

علی دایی با اشاره به جدا بودن محل استقرار مدعوین با برگزارکنندگان مراسم و مهمانان ویژه فیفا که قرار بود روی سن بایستند، توضیح داد که اصلا دیدار و گفت‌‌وگویی با سفیر نداشته و چنین درخواستی از او نشده است، چون او به همراه سایر مهمانان ویژه مراسم قرعه‌کشی، پشت سن حاضر بوده و قبل از شروع مراسم هم با سفیر ایران روبرو نشده بود که بخواهد مکالمه ای با این مضمون یا هر محتوای دیگری صورت گرفته باشد.

دایی به تابناک گفت: سال‌هاست در چنین برنامه هایی از سوی فدراسیون جهانی دعوت می‌شوم و این حرف و حدیث‌ها را هم الان از شما می شنوم و البته برایم تازگی ندارد. اگر چنین چیزی بود، خودم می‌گفتم اما حقیقت ندارد.

علی دایی تا کنون در مراسم مختلف فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت جوایز متعدد یا قرعه‌کشی و معرفی برترین‌ها، با همین تیپ رسمی و بین‌المللی شرکت کرده و این نخستین بار نبوده که کراوات بسته است.

دایی بارها در گفت‌وگوهای رسمی خود تاکید کرده که چهره ای سیاسی نیست و سعی می‌کند با حفظ جایگاهش به عنوان یک اسطوره ملی، همیشه جانب مردم را بگیرد و مسائل و مشکلات آنها را بازتاب دهد. نسبت دادن مطالب و سخنان عجیب و غریب به علی دایی تازگی ندارد و به نظر بعضی‌ها می‌خواهند پشت وجهه علی دایی پنهان شده و برخی خواسته‌های فردی خود را از زبان او به جامعه منتقل کنند.

دایی ثابت کرده که برای گفتن واقعیات و انتقاد از نارسایی‌ها تعارف و ترسی ندارد اما از اینکه ابزار جریانات و افراد سیاسی قرار بگیرد هم متنفر و بیزار است.

 

منبع: تابناک

ارسال نظر