|
کدخبر: 245980

۳ گزینه جذاب خارجی در لیست استقلال

مسوولان باشگاه استقلال فعالیت جدی خود را برای جذب مدافع خارجی آغاز کرده تا در سریعترین زمان ممکن جای خالی «محمدحسین مرادمند» و «سیاوش یزدانی» را پر کند.

ورزش ۳ گزینه جذاب خارجی در لیست استقلال

با نظر نهایی سازمان نظام وظیفه مشخص شد یزدانی و مرادمند دیگر راهی برای حضور در استقلال ندارند و باید به خدمت مقدس سربازی بروند.

اکنون باشگاه استقلال سخت در تلاش است جای خالی این دو بازیکن را در سریع‌ترین زمان ممکن پر کند. فرهاد مجیدی از مدت‌ها پیش عملکرد یک مدافع خارجی را زیر نظر گرفته است، سرمربی استقلال بازیکن مورد نظر را به باشگاه معرفی کرده تا در صورت تایید نهایی، نسبت به جذب او اقدامات لازم صورت بگیرد.

همچنین باشگاه استقلال در حال بررسی عملکرد سه بازیکن با رزومه قوی  و واجد شرایط خارجی است تا با یکی از آنها قرارداد همکاری امضا کند.

«حسین زاهدی» معاون اجتماعی نظام وظیفه امروز یکشنبه در گفت‌وگویی، اظهار داشت: یزدانی و مرادمند براساس مقررات تا اول اسفندماه مجوز حضور در تیم ملی و لیگ برتر را داشته‌اند. این تاریخ برای همه یکسان است. اول اسفند برای اعزام مشخص شده بود اما براساس نظر ستاد کل تربیت بدنی، یکی از این عزیزان به نیروی دریایی ارتش و یکی به سپاه پاسداران باید اعزام می‌شدند.

منبع: روزنو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها