|
کدخبر: 245734

رکوردشکنی تاریخی جوان اول فوتبال اروپا

کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی پاری سن ژرمن به دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه تبدیل شد.

ورزش رکوردشکنی تاریخی جوان اول فوتبال اروپا

دیشب پاری سن ژرمن در دیداری دشوار و در شرایطی که ابتدا با یک گل از نانت عقب افتاده بود، در نهایت ۱-۳ موفق به کسب پیروزی شد. کیلیان امباپه، مهاجم جوان پاری سن ژرمن دو بار در دیدار موفق به گلزنی شده و به رکورد ۱۵۶ گل زلاتان ایبراهیموویچ، دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه دست یافت. حالا تنها ادینسون کاوانی با ۲۰۰ گل بالای سر کیلیان امباپه قرار داشته و او برای تبدیل شدن به بهترین گلزن باشگاه باید ۴۴ بار دیگر دروازه حریفان را باز کند.

قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری تمام می شود و غیرممکن است او در این فصل بتواند به رکورد کاوانی دست یاید. اما در صورت قبول پیشنهاد تمدید قرارداد و رد انتقال به رئال مادرید، این اتفاق در سال های آتی احتمالا رخ خواهد داد. کیلیان امباپه در پایان دیدار مقابل سنت اتین در مورد این رکودشکنی و البته اهمیت زلاتان در باشگاه پاری سن ژرمن صحبت کرده است.

کیلیان امباپه در این رابطه گفت: "همه ما می دانیم زلاتان در پاری سن ژرمن چه عملکردی داشته و او بازیکنی نمادین در این باشگاه است. من موفق شدم به رکورد زلاتان دست پیدا کنم و اگر مشکل خاصی ایجاد نشود از آن گذر خواهم کرد. در ادامه ادینسون کاوانی بالای سر من باقی می ماند و خواهیم دید که شرایط چگونه پیش خواهد رفت. تبدیل شدن به آقای گل تاریخ باشگاه اتفاق بزرگی است، اما باید ببینیم چه می شود.”

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها