|
کدخبر: 245546

آپ پاکی نظام وظیفه روی دست استقلال

سازمان نظام وظیفه عمومی طی اطلاعیه‌ای خطاب به بازیکنان مشمول استقلال اعلام کرد که هر چه زودتر خود را به یگان خدمتی معرفی کنند.

ورزش آپ پاکی نظام وظیفه روی دست استقلال

سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استحضار مردم شریف و ورزش دوست و همچنین هواداران محترم فوتبال می‌رساند، پیرو مباحث مطروحه پیرامون دو تن از بازیکنان ورزش فوتبال کشور بدین وسیله اعلام می‌شود، این سازمان مجری قوانین و مقررات بوده و در اجرای این مقررات برای تمامی تیم‌ها بدون تبعیض و به صورت یکسان رفتار می‌شود و در این راستا تمامی عزیزان را به پیروی از قوانین و مقررات و دوری از تشویش اذهان عمومی دعوت می‌شود.

لازم به تاکید است، این سازمان تاکنون نسبت به ارائه تسهیلات به مشمولان ورزشکار اقدام کرده و انتظار این است، همان گونه که ورزشکاران و تیم‌های ورزشی کشور از تسهیلات قانونی استفاده می‌کنند، در موعد تعیین شده به خدمت سربازی اعزام شوند و ضمن تمکین به قوانین و مقررات کشور همانند سایر جوانان این مرز و بوم نسبت به ادای تکلیف قانونی خود به کشورشان اقدام کنند.

از این رو از تمامی تیم‌های ورزشی تقاضا می‌شود در زمان انعقاد یا تمدید قرارداد، وضعیت مشمولیت سربازی بازیکنان مورد نیاز را بررسی و هماهنگی‌های لازم را با مراجع ذی صلاح به عمل آورند.

گفتنی است که طی اطلاعیه قبلی، سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کشور اعلام کرده بود که سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند دو بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران باید در تاریخ یکم اسفند سال جاری خود را به یگان های خدمتی معرفی کنند این در حالیست که این اقدام تا به امروز رخ نداده و بازیکنان مشمول آبی پوشان پایتخت در تمرینات این تیم حضور دارند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها