|
کدخبر: 244759

جدال جذاب رضاییان با پرسپولیسی سابق

بی شک در بازی امروز رویارویی شایان مصلح و رامین رضاییان از جذابیت‌های خاص بازی دو تیم پرسپولیس و گل گهر خواهد بود

ورزش جدال جذاب رضاییان با پرسپولیسی سابق

پرسپولیس و گل گهر در حالی امروز مقابل هم صف آرایی خواهند کرد که هر دو سرمربی روی درخشش بازیکنان کناری خود حساب ویژه‌ای باز کرده و تمام تاکتیک‌های هجومی خود را در کناره‌ها متمرکز کرده اند. به همین دلیل انتخاب بازیکنان کناری در بازی فردا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

با توجه به این که گل گهر در پوستری که به مناسب بازی خود مقابل پرسپولیس است تصویری از شایان مصلح را منتشر کرده به نظر می‌آید این بازیکن در ترکیب اصلی و در منطقه چپ زمین به کار گرفته خواهد شد. به ویژه این که او در هفته‌های اخیر درخشش زیادی داشته و در بازی قبلی تیمش مقابل نساجی نیز در ترکیب اصلی حضور داشت و در نیمه اول یک گل به نساجی زد.

در آن سوی میدان رامین رضاییان نیز اگرچه در اولین بازی خود پس از بازگشت به پرسپولیس مقابل آلومینیوم با همان ارسال‌های مواج خود عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت، اما بی شک این انتظار وجود دارد که در دومین بازی خود به همادهنگی بیشتری با بازیکنان کناری دست پیدا کرده و نمایش بهتری را ارائه دهد.

بی شک در بازی شاهد جدال جذاب و تماشایی این دو بازیکن در ترکیب تیم هایشان خواهیم بود. فراموش نکنیم این دو بازیکن هرگز در پرسپولیس همبازی نبوده اند و شایان مصلح پس از جدایی رامین رضاییان به جمع سرخ پوشان پیوست و دو فصل در پرسپولیس تحت هدایت برانکو توپ زد.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها