|
کدخبر: 243782

ادعای عجیب ستاره منچستریونایتد سوژه شد

مدافع کناری شیاطین سرخ بر این باور است این تیم می تواند معتبرترین جام باشگاهی اروپا را فتح کند.

ورزش ادعای عجیب ستاره منچستریونایتد سوژه شد

لوک شاو می گوید او و هم تیمی هایش بر این باورند که توانایی فتح لیگ قهرمانان را دارند.

 

شیاطین سرخ با صدرنشینی در گروه خود توانستند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کنند و حال باید در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اتلتیکومادرید قرار بگیرند و لوک شاو، مدافع کناری یونایتد می گوید باوری جمعی در این تیم وجود دارد که او و یارانش می توانند فاتح این تورنمنت شوند. او در این باره به وب سایت رسمی باشگاه یونایتد گفت:

 

  به عنوان یک تیم باور داریم می توانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم. دلیلی ندارد که نتوانیم این طور فکر کنیم. شاید بابت این حرف بگویید احمق هستم اما بر این باور هستیم و اعتماد به نفسش را داریم که می توانیم قهرمان این تورنمنت شویم. شاید افراد کمی خارج از باشگاه مثل ما فکر کنند اما مطمئنم همه در درون باشگاه از بازیکنان گرفته تا کادر فنی همه بر این باورند که توانایی اش را داریم. حالا باید نتایج خوبی بگیریم و به خوب بازی کردن ادامه دهیم.

 این بازیکن در مورد عملکردش در فصل جاری گفت:

 به شخصه در نیم فصل اول اصلا نزدیک چیزی که می توانم باشم نبودم و این را می دانم. چندین بار مصدوم شدم و ۱۰۰ درصد آماده نبودم. حالا حس خوبی دارم اما مهمترین چیز برایم تیم و کاری است که باید برای بهتر شدن انجام داریم تا به مسیر جنگیدن برای کسب نتایج بهتر نسبت به نتایج فعلی برگردیم.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها