|
کدخبر: 240526

سد فرانسوی مقابل گیتاریست استقلال

بازیکن سابق باشگاه ذوب آهن اصفهان در دیدار استقلال مقابل این تیم باز هم روی نیمکت تیم فرهاد مجیدی می نشیند.

ورزش سد فرانسوی مقابل گیتاریست استقلال

امیرارسلان مطهری در نیم فصل لیگ برتر نوزدهم از ذوب آهن به استقلال پیوست. او در آخرین دیدار استقلال مقابل هوادار به عنوان بازیکن ذخیره به ترکیب اصلی اضافه شد و توانست زننده دومین گل استقلال و گل برتری این تیم مقابل هوادار باشد.

امیرارسلان مطهری که در فصل جاری در ۱۳ بازی استقلال مدت ۳۷۳ دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفته به طور میانگین ۲۸ دقیقه در هر دیدار حضور داشته و توانسته ۳ گل برای آبی‌پوشان به ثمر برساند که هر سه گلش هم امتیاز آور بوده است.

اولین گل او در دیدار مقابل تراکتور، تک گل سه امتیازی استقلال در هفته سوم لیگ برتر بود. او در هفته نهم یکی از سه گل پیروزی بخش استقلال مقابل پیکان را زد و در هفته اول دور برگشت نیز زننده دومین گل استقلال بود که این تیم با نتیجه دو بر یک توانست سه امتیاز بازی را از آن خود کند. با این وجود و با توجه به حضور دوباره کوین یامگا در ترکیب اصلی تیم استقلال مطهری در دیدار مقابل ذوب آهن باز هم مسابقه را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد. کوین یامگا به دلیل ۴ اخطاره شدن در هفته پایانی دور رفت مقابل نفت مسجدسلیمان در دیدار قبلی مقابل هوادار از همراهی استقلال محروم بود و حالا با پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه ای از این بازی به ترکیب اصلی استقلال برمی‌گردد.

از سوی دیگر رودی ژستد مهاجم دیگر فرانسوی استقلال نیز که مقابل هوادار زنده گل اول این تیم از روی نقطه پنالتی بود و در همه مسابقات گذشته استقلال در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته قطعاً باز هم مورد اعتماد مجیدی قرار گرفته و مقابل ذوب‌آهن نیز به میدان می‌رود تا استقلال با این دو مهاجم خارجی به زمین برود.

ناگفته نماند؛ یامگا مرد ۷ گله استقلال است که ۴ گلش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده و با میانگین ۸۹.۸۴ دقیقه حضور در ۱۳ بازی نیم فصل اول (از ۱۱۶۸ دقیقه بازی برای این تیم) تنها سه بار در جریان بازی گلزنی کرده است ولی مطهری با میانگین ۲۸ دقیقه بازی در ۱۳ بازی این تعداد گل را در جریان بازی‌ها زده است.

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن روز یکشنبه هفته آینده در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها