|
کدخبر: 240112

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد/ ۳ تغییر اساسی یحیی

یحیی گل محمدی در بازی امروز چند بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد.

ورزش ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد/ ۳ تغییر اساسی یحیی

دیدار سوپرجام امروز در سیرجان برگزار خواهد شد. پرسپولیس فصل گذشته برای پنجمین‌بار متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شد و فولاد هم با شکست‌دادن استقلال در فینال جام‌حذفی توانست این جام را برای نخستین‌بار تصاحب کند.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که یحیی گل محمدی ۴ بازیکن تاثیرگذارش را در اختیار ندارد. عیسی آل کثیر، سیامک نعمتی و میلاد سرلک بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود. ضمن اینکه احسان پهلوان هم دیشب اعلام شد که به دلیل ابتلا به کرونا این بازی مهم را از دست داده است.

در سوی مقابل اما فولاد به عنوان پرکارترین تیم نقل و انتقالات شرایط خوبی برای این بازی دارد. آنها در نیم فصل موفق شدند خلعتبری، گردان، رضاوند، آقاسی و کوشکی را جذب کنند تا شکل و شمایل تیم نکونام برای این بازی کاملا تغییر کند.

حامد لک در بازی امروز همچنان دروازه‌بان اول پرسپولیس است این در حالی است که هنوز قرارداد احمد گوهری گلر جدید پرسپولیس به دلیل بدهی داخلی این باشگاه ثبت نشده است. در خط دفاعی مهدی شیری، سعید آقایی، سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی، چهار مدافع سرخ‌پوشان در برابر فولاد را تشکیل خواهند داد. خط میانی سرخ‌ها هم در غیاب سرلک،نعمتی و پهلوان، با حضور کمال‌الدین کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، علی شجاعی و رضا اسدی تشکیل خواهد شد. میلاد سرلک که در اردوی تیم‌ملی مصدوم شد در این دیدار مهم حضور ندارد و به‌نظر می‌رسد رضا اسدی توفیق اجباری پیدا کرده تا در میانه

زمین برای پرسپولیس بازی کند. اما در خط حمله سرخ‌ها در این بازی مهدی عبدی و وحید امیری به میدان خواهند رفت. عبدی پیش از تعطیلات نیم فصل روند خوبی در گلزنی داشت و امروز هم امید اول سرخ‌ها برای باز کردن دروازه فولاد است.

به این ترتیب سرخ‌ها با این ترکیب احتمالا به مصاف فولاد خواهند رفت:

حامد لک، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، رضا اسدی، مهدی ترابی، علی شجاعی، وحید امیری و مهدی عبدی

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها