|
کدخبر: 238537

۵ ستاره جذاب لیگ در راه پرسپولیس

یحیی گل محمدی در حالی روی یکی از خواسته هایش که جذب بازیکنان مورد نظر خود است تاکید کرده و یکی از شروطش را جذب این نفرات تلقی کرده که لیست او از بازیکنانی تشکیل شده که همگی با باشگاه های خود قرارداد دارند و به راحتی برای آن ها رضایت نامه صادر نمی شود.

خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد این باشگاه ها یا با انتقال بازیکنان به پرسپولیس مخالفت کرده اند یا در ازای این نفرات خواهان جذب چند بازیکن پرسپولیس شده اند و جالب این که یحیی هیچ لیست مازادی هم به باشگاه نداده تا باشگاه بر اساس آن لیست اقدام به معاوضه بازیکن کند.

خبرهای موثق حکایت از آن دارد دانیال اسماعیلی فر و شهریار مغانلو از سپاهان، شیمبا از فولاد، پیمان بابایی از تراکتور و علیرضا کوشکی از پیکان بازیکنان موردنظر یحیی گل محمدی هستند که در لیست او به باشگاه نامشان دیده می شود.

فولادی ها برای انتقال شیمبا خواهان جذب سعید آقایی و مهدی شیری هستند و یحیی گل محمدی هنوز اعلام نکرده با این انتقال موافق است یا نه. باشگاه تراکتور قطعا رضایتنامه پیمان بابایی را صادر نمی کند و اخیرا نیز با پرداخت درصدی از مطالبات این مهاجم، مانع از فسخ قرارداد احتمالی او شده است.

از همان ابتدا هم معلوم بود باشگاه پرسپولیس قادر به پرداخت رضایتنامه ۶ میلیاردی علیرضا کوشکی نیست و این بازیکن با رقمی که تنها تیم های صنعتی قادر به پرداختش هستند راهی فولاد شد. می ماند شهریار مغانلو و دانیال اسماعیلی فر از سپاهان که هر فوتبالدوستی در ایران به خوبی می داند باشگاه سپاهان هرگز رضایتنامه این نفرات را برای پرسپولیس صادر نخواهد کرد.

 

  • داد ارسالی در

    حالا کیسه کشا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها