|
کدخبر: 236480

قیمت ستاره پرحاشیه استقلال لو رفت / ۱۰ میلیارد ناقابل!

استقلال رقابت‌های نیم فصل اول را با ایستادن در صدر جدول به پایان رساند. این تیم با بازیکنان زیادی که ابتدای فصل خرید، کیفیت رقابت در هر پستی را بالا برد و نتیجه شد آنکه نه تنها در هر پست دست کم ۲ بازیکن فوق آماده دارد بلکه از لحاظ نتیجه گیری هم بهتر از بقیه کار کرد.

ورزش قیمت ستاره پرحاشیه استقلال لو رفت / ۱۰ میلیارد ناقابل!

یکی از پست‌هایی که رقابت در آن شدت بیشتری داشت مربوط به پست دروازه بانی است؛ فرهاد مجیدی در استقلال ۲ دروازه بان آماده به نام رشید مظاهری و سیدحسین حسینی داشت، ولی ابتدای فصل تصمیم گرفته دروازه بان خوب و جوان پیکان یعنی علیرضا رضایی را هم جذب کند. آمدن رضایی جا را برای رشید مظاهری تنگ کرد به طوری که او این روز‌ها بیش از آنکه در فهرست استقلال باشد روی سکو قرار می‌گیرد.

همین بازی نکردن‌ها باعث شد تا زمزمه جدایی رشید مظاهری از استقلال در نیم فصل، یعنی در همین روز‌های زمستان به گوش برسد. با این حال این جدایی چندان ساده نیست؛ استقلال می‌خواهد رشید مظاهری را با یکی از بازیکنان فولاد معاوضه کند، ولی رشید مظاهری که هنوز ۴ ماه از قراردادش با استقلال باقی مانده می‌خواهد با دریافت رضایتنامه از این تیم جدا شده و خودش تیم بعدی را انتخاب کند. از تیم‌های صنعتی و البته پرسپولیس به عنوان مقصد احتمالی این دروازه بان یاد می‌شود.

با این وجود استقلال که متوجه شده رشید مظاهری حاضر به معاوضه شدن نیست حالا دست به اقدام مهمتری زده و قیمت صدور رضایتنامه رشید مظاهری را رقم باورنکردنی ۱۰ میلیاردتومان گذاشته است. این ادعایی است که «روزنامه گل» کرده و اگر صحت داشته باشد به این معنی است که رشید مظاهری یا تیمی که خواهان رشید مظاهری است باید ۱۰ میلیاردتومان به استقلال بدهد؛ رقمی که بعید است در این شرایط و آنهم در فاصله چندماه مانده به پایان رقابت‌ها لیگ، تیمی حاضر شود برای یک دروازه بان هزینه کند.

منبع: فرارو

ارسال نظر