|
کدخبر: 233365

با این اتفاق بدشانسی‌های یحیی تکمیل شد

در بازی فردا هم صفروف و هنانوف برای پرسپولیس بازی نخواهد کرد.

ورزش با این اتفاق بدشانسی‌های یحیی تکمیل شد

در حالی که طی چند هفته اخیر بسیاری از هواداران پرسپولیس در انتظار حضور صفروف در ترکیب اصلی بودند اما یحیی گل محمدی در نشست خبری امروز خود آب پاکی را روی دست همه ریخت و تاکید کرد همچنان قرار نیست از صفروف و حتی هنانوف برای بازی بعدی بهره ببرد.

گل محمدی در این خصوص تاکید کرد:

 واقعیت این است که می‌ترسیم از این بازیکنان استفاده کنیم. هنوز جواب قطعی به ما نداده‌اند و منتظر مشخص شدن تکلیف هستیم. همه منتظرند مشکلی برای پرسپولیس ایجاد شود و فردایش شکایت کنند. باشگاه هم هنوز نتوانسته جواب درست و حسابی بدهد. بازیکن گرفته‌ایم که در نیم‌فصل اول از آنها استفاده کنیم، فردا آخرین دیدار نیم‌فصل است اما متأسفانه هنوز وضعیت‌شان مشخص نیست. می‌ترسیم فردا آنها را بازی بدهیم و تیم‌های دیگر شکایت کنند که بازی‌ها سه بر صفر شود. اکنون که در باشگاه کسی نیست اما می‌خواهیم بررسی کنیم و به ما جواب درست و حسابی بدهند. فدراسیون می گوید استعلام گرفته‌ایم ولی چندین هفته است که جواب این استعلام نیامده است. نمی‌دانم دلیل چیست؟ مگر پرسپولیس بدهی خارجی دارد؟ خود فدراسیون اعلام کرده که بدهی به اوساگونا را پرداخت شده اعلام کنید. از آن طرف چنین موضوعی می‌گویند و از طرف دیگر از فیفا استعلام می‌گیرند.

این صحبت ها نشان می دهد که در بازی مقابل فجر هم قرار نیست بازیکنان تاجیک به میدان بروند.

پیش از این از باشگاه پرسپولیس خواسته بودیم برای جلوگیری از هرگونه دردسر و عواقب احتمالی، قبل از استفاده از بازیکنان جدید خود، از فیفا استعلام بگیرد. گویا باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ همین استعلام است. البته با شروع نیم فصل دوم و بلافاصله پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی، پرسپولیس می تواند بدون هیچ دغدغه ای از بازیکنان جدید خود استفاده کند مگر آنکه دوباره پنجره این تیم بسته شود.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها