|
کدخبر: 230019

اخطار جدی خطاب به مدیران باشگاه پرسپولیس

در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون پنجره بسته پرسپولیس در نیم فصل و عدم امکان خرید بازیکن توسط این تیم به دلیل بدهی پرسپولیس به تیم پدیده برای رضایتنامه یحیی گل‌محمدی در فضای مجازی منتشر شده بود که رئیس کمیته وضعیت سازمان لیگ در این باره توضیحاتی را ارائه داد.

جمشید نورشرق در واکنش به اظهارات فرهاد حمیداوی مبنی بر زمانبر بودن صدور حکم از سوی کمیته تعیین وضعیت و کمیته استیناف گفت: وقتی قراردادی منعقد می‌کنیم باید به مهر و امضا و تعهداتمان احترام بگذاریم. یکی از منابع درآمدی باشگاه ها از محل رضایتنامه هایی است که برای انتقال بازیکن و مربی صادر می‌کنند، و اگر قرار باشد اینها در موعد خودش پرداخت نشود، زنجیره تعهدات مالی باشگاه ها با مشکل مواجه می‌شود. تقریبا یک سال زمان برده تا این چک به فدراسیون فوتبال بیاید؛ در واقع از زمانی که قرارداد بستند و چک گرفتند و چک ها پرداخت نشده تا به شهریور ماه سال ۹۹ رسیده کمتر از یک سال طول کشیده است. آن بخش که به فدراسیون آمده کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و کمیته استیناف رسیدگی کردند و رای را هم صادر کردند.

او در خصوص اینکه چرا تاکنون پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته نشده است، توضیح داد: اینکه چرا در این فصل این بدهی منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس نشده است، به این دلیل است که وقتی رای کمیته محترم استیناف در فصل جاری صادر می‌شود ما در اولین پنجره بعدی این ممنوعیت و ضمانت اجراها را اعمال می‌کنیم. در مورد بازیکنان خارجی دستورالعمل می‌گوید اگر شما بدهی قطعی خارجی داشته باشید حتی اگر پنجره هم از طرف فیفا بسته نشده باشد، تا تعیین تکلیف این بدهی نمی‌توانید بازیکن خارجی بگیرید. در زمینه بدهی های احکام صادره از کمیته تعیین وضعیت بازیکنان ما طبق مقررات اگر در حین ففصل رای قطعی صادر شود، آن را در پنجره بعد اعمال می‌کنیم.

 

منبع: ورزش 3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها