|
کدخبر: 229447

زمان خداحافظی سیدجلال از فوتبال مشخص شد؟

محمد پنجعلی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید باید مقصران مشکلات استقلال و پرسپولیس معرفی شوند.

ورزش زمان خداحافظی سیدجلال از فوتبال مشخص شد؟

محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران در خصوص احتمال حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا گفت: کسی پاسخگو نیست‌. الان این اتفاق رخ داد. چه کسی مقصر را معرفی می‌کند؟ باید دنبال مقصر بگردیم. چه فدراسیون است و چه وزارت یا هر کس دیگری. الان بحث منافع یک ملت در ورزش است و باید از آن باید حمایت شود.

وی در واکنش به اظهارات فرهاد مجیدی درباره محاکمه مقصران بیان کرد: دقیقا همینطور است. صدمه این مشکلات خیلی زیاد است. مساله مالی نیست، حیثیتی است. شده ما در یک پرونده موفق باشیم؟ چندین و چند سال است پول مربی را نمی‌دهیم و جریمه‌اش را می‌گیرد، بازیکن هم همینطور.

پنجعلی در واکنش به این مساله که خیلی از مشکلات پرسپولیس از زمان محمدحسن انصاری‌فرد که زمانی هم‌بازی او بوده است به وجود آمده، عنوان کرد: مشکل ما شخص نیست‌. مشکل ما در سیستم است‌. مگر شما به مسائل می پردازید؟ شما بفرمایید سرپرست تیم ملی ایران از کجا آمده؟ من به شخص ایشان کاری ندارم‌. چه کسی ایشان را آورده است؟ مثل روز می‌بینید. فوتبال این مملکت اینهمه آدم بزرگ دارد‌. چه کسی باید روزی نیمکت تیم ملی بنشینند؟ بچه هایی که از همه نظر شایسته هستند و فوتبالشان در سطح دنیا و آسیا بوده است. چه کسی باید به این مسائل بپردازد؟

پیشکسوت پرسپولیس درباره مشکلات ایجاد شده برای مهدی مهدوی‌کیا گفت: آقا مهدی برای همه ثابت شده است‌. ما هم فوتبال ایشان را در سطح آسیا دیده‌ایم و هم در تیم ملی ما زحمت کشیده‌اند و هم خصوصیات اخلاقی او ثابت شده است‌. اتفاقی رخ داده و تا این حد انعکاس دادن آن صحیح نیست‌. من فقط همین را می‌توانم بگویم.

پنجعلی در رابطه با دیدار فردای سپاهان و پرسپولیس و شرایط پرسپولیس در آستانه این بازی بیان کرد: بازی قشنگی خواهد بود به خصوص که مشخص است که پرسپولیس برگشته و از نظر فنی چند بازی خوب و با کیفیت انجام داد و نشان داد مدعی اول است. طبیعی بود چند بازی اول ممکن است تیم فراز و نشیب داشته باشد اما در چند بازی اخیر بچه ها یکدیگر را بهتر شناختند و در زمین به مراتب از شروع فصل بهتر شده‌اند.

او در واکنش به برگزاری این مسابقه در اراک گفت: الان خیلی تفاوت ندارد اما بیشترین صدمه را در چنین مواردی پرسپولیس و استقلال می‌خورند چون در تمام ایران طرفدار دارند. اما الان در استادیوم آزادی هم کسی نمی‌آید و عادی شده است‌. بازی ها میزبان و میهمان ندارند.

مدافع سابق پرسپولیس با اشاره به خداحافظی اش از فوتبال در سن ۳۶ سالگی، درباره شرایط سید جلال حسینی اظهار داشت: من تا ۳۶ سالگی بازی کرده‌ام. سن عدد است اما باید در فوتبال ایران تا جایی بازی کنی که خاطرات بد در ذهن مردم نداشته باشی. این خیلی مهم است‌. دلم می‌خواهد سید هم همین کار را بکند چون بازیکن تیم ملی و کاپیتان پرسپولیس بوده و باید در روزهای آخر خیلی مراقب باشد.

منبع: افکار نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها