|
کدخبر: 219050

پیام مهم و عجیب کالدرون برای پرسپولیس

هر چند باشگاه پرسپولیس ۷۰۰ هزار دلار از مطالبات کالدرون و دستیارش را به حسابی در سوئیس واریز کرد اما کار انتقال پول کامل انجام نشده و به همین خاطر هنوز پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته است!

ورزش پیام مهم و عجیب کالدرون برای پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس حدود دو هفته قبل طلب حدود ۵۸۰ هزار دلاری گابریل کالدرون و  ۹۵ هزار دلاری خواکین به اضافه ۵ درصد سود سالانه را به حساب سرمربی و مربی سابق خود در سوئیس واریز کرد. پس از این اتفاق‌، اسناد مربوط به پرداخت این مبالغ به فیفا ارائه شد تا در صورت تایید وکیل کالدرون، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شود.

هفته گذشته ملانی شایر، وکیل گابریل کالدرون در گفت و گویی دریافت بخشی از طلب موکلان خود را تایید و اعلام کرد همچنان منتظر دریافت کل این طلب است.

باشگاه پرسپولیس از طریق یک صرافی در خارج از کشور در سه مرحله بدهی‌اش را به حساب اعلام شده در بانک سوئیسی واریز کرد اما مبلغ کلانی که به حساب کالدرون آمده است سبب شد مسئولان بانک خواستار دریافت توضیحاتی از این مربی شوند. وقتی او اعلام می‌کند این پول به دلیل طلبش از دوران فعالیت در کشورمان به حساب آمده، بانک‌ هم به دلیل تحریم‌های کشورمان نسبت به این موضوع حساس شده و از انتقال مبلغی که پرسپولیس در سومین مرحله برای کالدرون و دستیارش واریز کرده بود، به حساب این مربیان خودداری می‌کند.

شاید ندانید اما چندی پیش مدیربرنامه های ایرانی گابریل کالدرون هم به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت منتهای مراتب موفق نشد با این مربی آرژانتینی ارتباط تلفنی برقرار کند!

این درحالیست که گابریل کالدرون پُست های اینستاگرامی به زبان فارسی می گذارد و معلوم هم نیست چه کسی از داخل ایران این پُست ها را می نویسد؟!

به طور مثال گابریل کالدرون در آخرین پُست اینستاگرامی خود در صفحه شخصی اش نوشت: «هواداران پرسپولیس! شما را خطاب قرار می‌دهم تا بگویم اولین نفری که علاقه‌مند است این مسئله حل و فصل شود، خود من هستم. اکنون فقط باید منتظر ماند تا بروکراسی بانک تمام شود.

نمی‌توانم بپذیریم که بعد از دو سال انتظار، بخواهند من را مقصر وضعیت فعلی بدانند. از زمان حضورم در باشگاه، همیشه لطف شما (هواداران) را احساس کردم و دوست ندارم کسی یه آن خدشه‌ای وارد کند. در روزهایی که در کنار شما و بازیکنان بودم، بسیار خوشحال بودم و این آن چیزی است که امروز باعث می‌شود آروز کنم روزی دوباره به ایران برگردم.»

این درحالیست که از زبان یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس شنیدیم، گابریل کالدرون به صورت غیر مستقیم پیام داده است: دو سال مرا سردواندید و پولم را ندادید. حالا هم نوبت من است که ...

آخرین پُست اینستاگرامی مرد آرژانتینی هم حکایت از دلخوری دو ساله (البته یک سال و نیمه!) بابت تأخیر پرسپولیس در پرداخت پول او بوده است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر