|
کدخبر: 217749

یک پرسپولیسی در آستانه خداحافظی از تیم ملی؟

مهدی ترابی ستاره پرسپولیس همچون دیدارهای گذشته برابر سوریه هم حتی یک دقیقه فرصت بازی در ترکیب تیم ملی ایران را پیدا نکرد!

ورزش یک پرسپولیسی در آستانه خداحافظی از تیم ملی؟

اینکه ترابی هربار بعد از اردوی تیم ملی به شدت افت می‌کند چیز تازه‌ای نیست و مربیان پرسپولیس هم غیرمستقیم در مصاحبه‌های‌شان روی آن تأکید کرده‌اند اما مشخص نیست چرا وقتی اسکوچیچ اعتقاد چندانی به ستاره افت‌کرده پرسپولیس ندارد اما هربار ترابی به تیم ملی دعوت می‌شود و ناآماده به اردوی پرسپولیس برمی‌گردد.

ترابی از بازی‌های مرحله قبل پیش انتخابی جام‌جهانی در منامه به تیم ملی برگشت و کلاً ۳۸ دقیقه مقابل هنگ‌کنگ و بحرین بازی کرد اما در ۵ بازی دور رفت تیم ملی فقط در بازی اول مقابل سوریه آن هم از دقیقه ۷۳ به میدان رفت و در چهار دیدار دیگر هرگز استفاده نشد.

سؤال اینجاست که چرا اصلاً این بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شود؟ اگر اسکوچیچ اعتقادی به ترابی ندارد می‌تواند او را دعوت نکند. در این صورت ترابی در اردوی پرسپولیس می‌ماند و در تمرینات شلاق می‌خورد تا بلکه از این رخوت و شرایطی که دارد خارج شود اما وقتی در اردوی تیم ملی حضور دارد نه تمرین سنگین و پرفشار انجام می‌دهد نه در شرایط مسابقه قرار می‌گیرد و باز هم این پرسپولیس و خود ترابی هستند که ضرر می‌کنند. البته این‌بار شایعاتی مبنی بر دعوت نشدن ترابی به تیم ملی به گوش می‌رسید اما او دوباره دعوت شد و این اتفاق برایش افتاد.

شنیدیم قبل از دو بازی اخیر ایران برابر لبنان و سوریه، مهدی ترابی تصمیم گرفته بود نزد دراگان اسکوچیچ رفته و به صورت موقت از تیم ملی خداحافظی کند اما یک دوست صمیمی و همبازی قدیمی مانع شده است!

گویا احمد نوراللهی که رابطه بسیار مطلوبی هم با مهدی ترابی دارد وقتی از تصمیم ستاره پرسپولیس مطلع می‌شود کلی با او صحبت می‌کند تا این بازیکن را از تصمیم خودش منصرف کند.

مهدی ترابی هم پس از مشورت با احمد نوراللهی ماجرا را مسکوت گذاشته و حرفی از تصمیم جدید خود با دراگان اسکوچیچ نمی‌زند. اما آیا احمد نوراللهی پس از دو بازی نیمکت و سکونشینی مهدی ترابی باز هم می‌تواند جلوی همبازی قدیمی خودش را بگیرد؟ باید منتظر ماند و دید!

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر