|
کدخبر: 216350

بمب خبری صدری برای هواداران پرسپولیس / بخت یحیی باز شد

با اعلام باشگاه پرسپولیس طلب کالدرون مربی آرژانینی این تیم پرداخت شد و به همین خاطر در ساعات آینده پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز شود.

ورزش بمب خبری صدری برای هواداران پرسپولیس / بخت یحیی باز شد

مصطفی لشکری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: مطالبات کالدرون به صورت کامل پرداخت شده و به محض تایید از سوی وکیل کالدرون و اطلاع رسانی به فیفا پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه باز خواهد شد.

کالدرون بعد از برانکو هدایت تیم پرسپولیس را برعهده گرفت اما در تعطیلات نیم فصل بعد از ترک تهران دیگر به اردوی تیم پرسپولیس برنگشت و برای مطالبات خود به فیفا شکایت کرد و فیفا هم در بررسی پرونده حق را به مربی آرژانتینی داد و در نهایت باشگاه بعد از کش و قوس های فراوان توانست همه مطالبات این مربی را پرداخت کند. با اعلام فیفا به فدراسیون فوتبال ایران پنجره نقل و انتقالاتی تیم پرسپولیس باز می شود و این باشگاه می تواند مجوز بازی بازیکنان جدید خود را دریافت کند.

باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل به دلیل در جریان بودن این پرونده نتوانست بازیکن خارجی به ترکیب اضافه کند. به این خاطر که فدراسیون فوتبال شرط کرده بود جذب بازیکن خارجی منوط به این است که باشگاه هیچ پرونده ای که منجر به صدر رای شده باشد در فیفا نداشته باشد که پرونده کالدرون و عدم پرداخت مطالبات این مربی مانع از این شد که فدراسیون فوتبال مجوز حضور خارجی های جدید را در تیم پرسپولیس صادر کند که این موجب انتقاداتی از سوی یحیی گل محمدی شد. اما اکنون و با پرداخت طلب کالدرون از سوی باشگاه مجوز جذب خارجی ها برای پرسپولیس صادر خواهد شد. ضمن اینکه با پرداخت این طلب خطر کسر امتیاز دیگر تیم را تهدید نمی کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر